Felles skravle 2015

Hva er deres planer for i kveld?

Her står kylling i ovnen og koser seg.
Blir mat og sløving forran TV'n

Sent from my iPad using BV Forum
Få ungene i seng... De er visst i feriemodus. Det er bare det at vi har ei uke igjen før ferien...

fra app

Da er alle i seng her og :p nå slapper jeg av på sofaen med tv og isvann :D

❤️Februar 2015❤️

Titt tei :) Nå er klokken snart 21. Enda en dag i byen over. En dag igjen i byen, så drar vi videre litt utforbi byen :) Til noen slektninger av meg :D Gleder meg!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Titt tei :) Nå er klokken snart 21. Enda en dag i byen over. En dag igjen i byen, så drar vi videre litt utforbi byen :) Til noen slektninger av meg :D Gleder meg!

Hvordan er benet og magen? :)

❤️Februar 2015❤️

Hvordan er benet og magen? :)

❤️Februar 2015❤️
Benet er helt fint :) Var redd det skulle stivne til over natta (så litt flaks kan jeg ha, hihi). Magen er fortsatt rar. Har komt på do litt igår da (phew). Men er jo ikke helt sånn det skal være. Men har jo vært hard i magen siden jeg ble gravid. Så hjelper vel ikke med loff og pomfri hver dag. Det går seriøst ikke ann å få tak i grovt brød her. Vi var på butikken nå å handla grove rundstykker trodde vi. Men neida.. når vi skjærte i de var de hvite som loff inni! :P

Benet er helt fint :) Var redd det skulle stivne til over natta (så litt flaks kan jeg ha, hihi). Magen er fortsatt rar. Har komt på do litt igår da (phew). Men er jo ikke helt sånn det skal være. Men har jo vært hard i magen siden jeg ble gravid. Så hjelper vel ikke med loff og pomfri hver dag. Det går seriøst ikke ann å få tak i grovt brød her. Vi var på butikken nå å handla grove rundstykker trodde vi. Men neida.. når vi skjærte i de var de hvite som loff inni! :p

Ja, det har ejg også hørt fra folk som har vært der nede :p Så skjønte egentlig at det var et problem når en på jobben min som har bodd der tok med seg activia og rugsprø i kofferten :p

Benet er helt fint :) Var redd det skulle stivne til over natta (så litt flaks kan jeg ha, hihi). Magen er fortsatt rar. Har komt på do litt igår da (phew). Men er jo ikke helt sånn det skal være. Men har jo vært hard i magen siden jeg ble gravid. Så hjelper vel ikke med loff og pomfri hver dag. Det går seriøst ikke ann å få tak i grovt brød her. Vi var på butikken nå å handla grove rundstykker trodde vi. Men neida.. når vi skjærte i de var de hvite som loff inni! :P

Gå på et apotek og kjøp lactulose. :) Det setter i gang tarmen og er helt trygt når du er gravid. Eller så får du mose svisker til "grøt" og spise flere ganger om dagen. ;)

*Taster på app på mobilen*

Jeg vet ikke om dere husker men nesten det samme skjedde for noen år siden og! Bare det var ute i barnehagen og det var en hoppestrikk. Men han døde ikke. Hjerneskadet og multitahandikappet!

❤️Februar 2015❤️

Jeg leser bloggen mammaen hans skriver, det er helt forferdelig alt de har måttet gjennom

Ferie i 5 uker :D Deilig
går det bra med dere?
Sitter på flyplassen i Venezia og venter på buss videre til Slovenia :) Her er livet bra!

God ferie da! Har dere noen planer?

Fra mobil.

Gå på et apotek og kjøp lactulose. :) Det setter i gang tarmen og er helt trygt når du er gravid. Eller så får du mose svisker til "grøt" og spise flere ganger om dagen. ;)

*Taster på app på mobilen*
Takk! Jeg får gjøre det :) Svisker har jeg spist et par pakker av allerede. Hehe. Og lagt 3-4 svisker i varmt vann og drukket som te :)

Sitter på flyplassen i Venezia og venter på buss videre til Slovenia :) Her er livet bra!

God ferie da! Har dere noen planer?

Fra mobil.
Har ingen planer. Må vel egentlig finne meg en sommer jobb. Så her blir det kun små turer til Tusenfryd og Lillehammer.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Utrolig lite liv her om dagen.
Hvordan går det med dere?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Utrolig lite liv her om dagen.
Hvordan går det med dere?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, det er det!

Med meg går det bare fint :) Omtrent flytta inn på jobben, men slikt blir det penger av :p

Alt fint med deg og dine og? :)

❤️Februar 2015❤️

Sitter hjemme og er kvalm hele tiden :( noe tips mot kvalme?
hva gjør dere? :):Heartred

Back
Topp