Felles skravle 2015

Er egentlig utrolig komisk.
Mannen ligger i sengen med rygget mot meg, og tror jeg ligger lengre vekke fra han enn det jeg gjør.
Han snur seg litt fort og kjører albuen inn i hodet mitt...
Det er igrunn ganske komisk men sikkert fryktelig vondt :p

Vi hadde en liten episode for noen år siden hvor vi tulla og han løp etter meg, så løper jeg på soverommet og han tror jeg holder fast døra og smeller den opp så jeg får svært kul og kutt i halve panna :p

❤️Februar 2015❤️

Jaa, jeg er her inne støtt og stadig jeg :D Gikk det greit med utredning i dag?

❤️Februar 2015❤️
ja gikk greit det. tror det verste av undersøkelsene er over. tømte meg for 10 glass med blod :S ikke bare litt prøver de skal finne ut av heller.
så sprøytet hun vann i livmora for å se om det var noen missdannelser eller noe arr der. også tok jeg en vevsprøve fra livmora. det var jævlig vondt og forferdelig ekkelt, så nå går vi glipp av el da- får jo ikke ha sex pga infeksjons fare :( så må vente enda en mnd til.. det var en skikkelig nedtur!

ja gikk greit det. tror det verste av undersøkelsene er over. tømte meg for 10 glass med blod :S ikke bare litt prøver de skal finne ut av heller.
så sprøytet hun vann i livmora for å se om det var noen missdannelser eller noe arr der. også tok jeg en vevsprøve fra livmora. det var jævlig vondt og forferdelig ekkelt, så nå går vi glipp av el da- får jo ikke ha sex pga infeksjons fare :( så må vente enda en mnd til.. det var en skikkelig nedtur!

Er det utredning for habituell abort ikke sant?

Det der gjorde de ikke med meg..
Tydeligvis forskjellig fra sykehus til sykehus

Usj, det hørtes ubehagelig ut :( Men det er godt å være ferdig med det og da! Er det noe mer du skal gjøre eller er du helt ferdig?

❤️Februar 2015❤️

Usj, det hørtes ubehagelig ut :( Men det er godt å være ferdig med det og da! Er det noe mer du skal gjøre eller er du helt ferdig?

❤️Februar 2015❤️
Skal ta gentest av meg og mannen neste gang. men vet ikke når det blir enda. etter det vet jeg ikke om det er noe mer. kommer helt an på prøvesvarene.

Lykke til.
Hsr også siste dag på jobb før ferie i morgen + at mannen og gutren kommer hjem

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Måtte bare quote et tilfeldig innlegg av deg,.. men, var det sånn at du skulle teste i dag? :D

Skal ta gentest av meg og mannen neste gang. men vet ikke når det blir enda. etter det vet jeg ikke om det er noe mer. kommer helt an på prøvesvarene.
Ja, det blir spennende å se hva de finner ut av da!

❤️Februar 2015❤️

Nei.
Er bare 4 dpo i dag.
4 dager til testing

Da misfortod jeg signaturen din, men ser nå at dagene du er forbi, er farget grå, mens de andre er svarte.
Krysser fingrene for positiv test om fire dager :D

Da misfortod jeg signaturen din, men ser nå at dagene du er forbi, er farget grå, mens de andre er svarte.
Krysser fingrene for positiv test om fire dager :D
Hehe..
Ikke så lett det der med signatur.
Man prøver å lage en som er lett forståelig for alle, men ender opp med en bare du selv skjønner :P

Back
Topp