Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var godt å høreTakk.
Mye bedre i dag![]()
Det var godt å høreEr så skummelt med slag i hodet..
Februar 2015
![]()
Det er igrunn ganske komisk men sikkert fryktelig vondtEr egentlig utrolig komisk.
Mannen ligger i sengen med rygget mot meg, og tror jeg ligger lengre vekke fra han enn det jeg gjør.
Han snur seg litt fort og kjører albuen inn i hodet mitt...
Ikke så veldig mye nå om dagen!Er det noe liv her da?
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
merker det er stille jaIkke så veldig mye nå om dagen!
Februar 2015
![]()
Jaa, jeg er her inne støtt og stadig jegmerker det er stille jamen du er her
![]()
ja gikk greit det. tror det verste av undersøkelsene er over. tømte meg for 10 glass med blod :S ikke bare litt prøver de skal finne ut av heller.Jaa, jeg er her inne støtt og stadig jegGikk det greit med utredning i dag?
Februar 2015
![]()
ja gikk greit det. tror det verste av undersøkelsene er over. tømte meg for 10 glass med blod :S ikke bare litt prøver de skal finne ut av heller.
så sprøytet hun vann i livmora for å se om det var noen missdannelser eller noe arr der. også tok jeg en vevsprøve fra livmora. det var jævlig vondt og forferdelig ekkelt, så nå går vi glipp av el da- får jo ikke ha sex pga infeksjons fareså må vente enda en mnd til.. det var en skikkelig nedtur!
for Habituell abort ja.Er det utredning for habituell abort ikke sant?
Det der gjorde de ikke med meg..
Tydeligvis forskjellig fra sykehus til sykehus
for Habituell abort ja.
Hun sa det var en del av utredningen.
Men lest litt rundt på nettet at det er veldig forskjellig fra sted til sted.
På GjøvikHvilket sykehus er du på.
Jeg var på Rikshospitalet
Usj, det hørtes ubehagelig utja gikk greit det. tror det verste av undersøkelsene er over. tømte meg for 10 glass med blod :S ikke bare litt prøver de skal finne ut av heller.
så sprøytet hun vann i livmora for å se om det var noen missdannelser eller noe arr der. også tok jeg en vevsprøve fra livmora. det var jævlig vondt og forferdelig ekkelt, så nå går vi glipp av el da- får jo ikke ha sex pga infeksjons fareså må vente enda en mnd til.. det var en skikkelig nedtur!
Skal ta gentest av meg og mannen neste gang. men vet ikke når det blir enda. etter det vet jeg ikke om det er noe mer. kommer helt an på prøvesvarene.Usj, det hørtes ubehagelig utMen det er godt å være ferdig med det og da! Er det noe mer du skal gjøre eller er du helt ferdig?
Februar 2015
![]()
Lykke til.
Hsr også siste dag på jobb før ferie i morgen + at mannen og gutren kommer hjem
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei.Måtte bare quote et tilfeldig innlegg av deg,.. men, var det sånn at du skulle teste i dag?![]()
Ja, det blir spennende å se hva de finner ut av da!Skal ta gentest av meg og mannen neste gang. men vet ikke når det blir enda. etter det vet jeg ikke om det er noe mer. kommer helt an på prøvesvarene.
Da misfortod jeg signaturen din, men ser nå at dagene du er forbi, er farget grå, mens de andre er svarte.Nei.
Er bare 4 dpo i dag.
4 dager til testing
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe..Da misfortod jeg signaturen din, men ser nå at dagene du er forbi, er farget grå, mens de andre er svarte.
Krysser fingrene for positiv test om fire dager![]()