Tidlig i seng i går. Har hatt lite søvn de siste dageneEr det liv i dere?
Februar 2015
Taster på appen![]()
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig i seng i går. Har hatt lite søvn de siste dageneEr det liv i dere?
Februar 2015
Taster på appen![]()
Jeg teller minutter nå, jegDet var nok godt.
Jeg teller timer til helg
fra app
Hvordan skal jeg tilbrede tilbehøret mitt i morgen? Skal ha gulerøtter, aspargestopper og sopp ved siden av biff.Jeg teller minutter nå, jeg
21 minutter igjen til helg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så utrolig kjipt! Er så typisk. Håper dere finner en løsning og at du heller får time tidligere. Vil ikke vente til etter ferien. Nå har vi ventet lenge nok.Helg
Middag spist.
Deilig, deilig helg.
Mindre happy for brev om utsatt time hos gyn som er mens jeg egentlig er på ferie. Må ringe på manndang ogn høre hva som er mulig å få til.
Hvordan skal jeg tilbrede tilbehøret mitt i morgen? Skal ha gulerøtter, aspargestopper og sopp ved siden av biff.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
WowHehe..
Du har de perfekte ingrediensene til biff tilbehør
Har du noe vårlør, sjalotteløk, rødløk eller vanlig løk?
Dersom du har det, stek litt av den typen løk du har til den blir klar og myk i helst smør.
Ta den opp løken tilsett opp delt gulrøtter, og stek i en ca 5 minutter før du tilsetter soppen.
Når gulrøttene er ved å bli møre til sett løken (dersom du hadde) igjen og en liten dærsj mat fløte om du har.
Smak til med salt pepper og estragon.
Smelt smør i en panne (gjerne riflet panne), og tilsett litt lime elle sitron saft om du har.
Sett varmen på medium/sterk.
Legg aspargestoppene oppi, snu dem ofte.
Når de er gylne i skinnet er de ferdige.
Da har de litt tyggemotstand, og ikke vassene.
Leg det på et pat og strø litt grov salt over (Og parmesan om du har)
Hvordan skal jeg tilbrede tilbehøret mitt i morgen? Skal ha gulerøtter, aspargestopper og sopp ved siden av biff.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Var bare fordi spørsmålet var til anonym... Ikke mer avansert enn detDu? Du MÅ ikke sitere for å skive innlegg, sitere da er det meningen at det er relatert til det du siterer. Jeg blir jo rent forvirra, om det er en logikk her jeg ikke ser...
Wowdu er rå!!! Stiller et lite enkelt spørsmål og får en stil tilbake! Jeg digger deg
Jeg tåler egentlig ikke løk, derfor jeg aldri tenker på det, men vi har både vanlig og sjalottløk og hulerboermannen elsker det, så kan ha store biter slik at jeg får med smaken også kan jeg bare fiske ut løkbitene etterpå. Har nemlig funnet ut at det bare er løkkjøttet jeg får plager av.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hihi, egentlig ikkeIngen årsak, hadde du virkelig forventet noe annet![]()
Betyr det at jeg må være stand bye i morgen ettermiddag/kveld i tilfalle du trenger videre veiledningHihi, egentlig ikke
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Haha, neida, du skal slippe detBetyr det at jeg må være stand bye i morgen ettermiddag/kveld i tilfalle du trenger videre veiledning
Jeg må bare finne på tilbehør til biff ala suprise...
Haha, neida, du skal slippe detJeg er bittelitt flink på kjøkkenet jeg også. Bare ikke like god som deg, men blir morsomt å prøve din variant i morgen
Suprise er spennende det! Du får si hva det blir til da
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Mulig jeg er fryktelig trøtt og har tungt for det nå, men jeg greier ikke å skjønne hvordan det kan lønne seg å ta permisjon med 100% dekningsgrad og deretter ta ut ULØNNET permisjon kontra 80%?
http://www.nettavisen.no/na24/3662889.html
Kan noen som har en hjerne som virker forklare?
haha! kos deg :-D Jeg er for trøtt til å skjønne noe som helst nå.Jeg kan prøve å forklare i morgen.
I kveld, for mye rødvin![]()
Mulig jeg er fryktelig trøtt og har tungt for det nå, men jeg greier ikke å skjønne hvordan det kan lønne seg å ta permisjon med 100% dekningsgrad og deretter ta ut ULØNNET permisjon kontra 80%?
http://www.nettavisen.no/na24/3662889.html
Kan noen som har en hjerne som virker forklare?
Nam, nam!!! Håper for din del at det er 3 eller 4! Vi har kenguru og kamel i fryseren. Gleder meg! Etter fødsel skal vi prøve pyton.Poenget er at vi har noe umerket kjøtt i frysen.
Har tenkt å ta opp en bit så får vi se hva det smaker.
Det kan være følgende:
1. Storfe, entrecote
2. Storfe, mørbrand
3. Kalv
4. Dådyr