Takk. Det gikk over all forventing. Litt sliten på søndag og i går, i dag er 1 dag jeg har vært på nett foruten om FB å takket for gratulasjonene.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Det gikk over all forventing. Litt sliten på søndag og i går, i dag er 1 dag jeg har vært på nett foruten om FB å takket for gratulasjonene.
Tusen TakkGratulerer så mye
Gratulerer som fru!Jo her gikk det som smurt. Dagen ble perfekt. Både været og alt stemte. Hadde kjempe flaks. Storkoset meg hele dagen.
Tusen TakkGratulerer som fru!
Ikke så lenge til det da. Håper han gir dere noe positivtFin dag.
Jeg har fått time hos gyn. 10. Juli!
fra app
Det blir spennende23 dager er ikke lenge, nei, og nå er det jo leggetid, og derved snart bare 22
Det er bra det, jeg håper på hjelp, absolutt. Jeg har vel tro på en resept eller to, så får vi se om det gjør nytten.
Så vidt... Der da?Er det liv i dere?
Februar 2015
Taster på appen![]()
11 dpoHvor langt på vei når dere fikk positiv test ?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jodda, det kommer segSå vidt... Der da?
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Er det liv i dere?
Februar 2015
Taster på appen![]()
HihiLener meg tilbake og kjenner etter.
Nei, jeg tror ikke det![]()
Var vel 4-5 uker. Testen viste +3, hadde da hatt 14 dager med mensen smerter uten mens. Så da tok jeg test.Hvor langt på vei når dere fikk positiv test ?
Jeg har vært bedre, men koser meg mellom slageneJodda, det kommer segEr du dårlig?
Huffda! Håper du føler deg bedre etterhvertJeg har vært bedre, men koser meg mellom slagene![]()
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
11 dpoHvor langt på vei når dere fikk positiv test ?