Felles skravle 2015

haha! kos deg :-D Jeg er for trøtt til å skjønne noe som helst nå.
Da fikk du en god forklaring av Sara så da gidder ikke jeg i morgen

Sent from my iPad using BV Forum

Har du funnet ut hva slags kjøtt du har, anonym?

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Ligger og tiner nå, så vet ikke enda.
Skal lukte på den og se om jeg finner ut av det litt senere..
Flott! Kjøttet vårt ligger på benken og godgjør seg. Nå går unge og hulerboermannen på badet og jeg skal starte på maten. Har vært så dårlig form i dag og spydd et par ganger, så håper jeg kan holde meg på beina der inne. Blir så svimmel når jeg står. Ææææ hvor starter jeg!? Kjøttet eller tilbehøret først? Med den skvetten fløte, blir det nok som saus?

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Flott! Kjøttet vårt ligger på benken og godgjør seg. Nå går unge og hulerboermannen på badet og jeg skal starte på maten. Har vært så dårlig form i dag og spydd et par ganger, så håper jeg kan holde meg på beina der inne. Blir så svimmel når jeg står. Ææææ hvor starter jeg!? Kjøttet eller tilbehøret først? Med den skvetten fløte, blir det nok som saus?

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg pleier å dele opp og rense tilbehøret først.
Soppen steker jeg først, og lar den stå på svak varme mens jeg tar resten.
Kjøttet og aspargesen staker jeg samtidig.

Saus er jeg IKKE flink til så til biff pleier det å gå i Knorr berneas (eller hvordan det nå skrives) med litt ekstra estragon og litt paprika krydder :oops::oops:

Jeg pleier å dele opp og rense tilbehøret først.
Soppen steker jeg først, og lar den stå på svak varme mens jeg tar resten.
Kjøttet og aspargesen staker jeg samtidig.

Saus er jeg IKKE flink til så til biff pleier det å gå i Knorr berneas (eller hvordan det nå skrives) med litt ekstra estragon og litt paprika krydder :oops::oops:
Aspargesen ble helt konge!! :D Nam, dette ble digg! Sitter og spiser nå. Soppen og gulerøttene elsker hulerboermannen, jeg er så kvalm at jeg ikke fikset det!
Helte resten av fløten i pannen da biffen var ferdig, krydret med salt og pepper og frisk persille og litt negro. En t-skje ketchup og halv t-skje sennep, aromat til slutt, skulle hatt kjøttfond, men gadd ikke styre med det. Veldig god saus :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Aspargesen ble helt konge!! :D Nam, dette ble digg! Sitter og spiser nå. Soppen og gulerøttene elsker hulerboermannen, jeg er så kvalm at jeg ikke fikset det!
Helte resten av fløten i pannen da biffen var ferdig, krydret med salt og pepper og frisk persille og litt negro. En t-skje ketchup og halv t-skje sennep, aromat til slutt, skulle hatt kjøttfond, men gadd ikke styre med det. Veldig god saus :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Så bra dere likte det.
Kanskje jeg skal gjøre det til saus en gang...

Tror forresten det kjøttet mitt er kalv

Du gjorde meg nysgjerrig.
Hadde ikke de krydderne i hus, men hadde ketchup, sennep og fløte.
Brukte paprika pulver, kajannepepper og estragon.
(Og selvfølgelig litt sukker)

Ble fantastisk.
Tusen takk
Ikke salt?
Jeg også pleier å bare ta det jeg har av krydder. Veldig digg med frisk rosmarin også!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Er det noen som er våken? Her har det vært full rulle siden 6:58. Passer min nevø på halvannet år, så i dag fikk jeg visst ikke sove lengre.

Er det noen som er våken? Her har det vært full rulle siden 6:58. Passer min nevø på halvannet år, så i dag fikk jeg visst ikke sove lengre.
Jeg er sånn halvveis :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg er sånn halvveis :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Jeg gleder meg til å sove igjen. Tror jeg må gjøre det når han lille her må sove kl. 11 :P

Er det kun NRk Super som viser barneprogrammer om morgenen? Dette er jo helt krise å se på!

Ja, hvis du ikke har noen andre barnekanaler som Disney eller noe sånn...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det ble Fantorangen på nett-tv heller. :)

Back
Topp