Det ble Fantorangen på nett-tv heller.![]()
Går i Disney junior her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble Fantorangen på nett-tv heller.![]()
Det er sikkert bedre, for på NRK Super var det bare amerikanske serier som var dubbet, og det er ikke så kjekt for de minste.Går i Disney junior her
Det er sikkert bedre, for på NRK Super var det bare amerikanske serier som var dubbet, og det er ikke så kjekt for de minste.
På morgenen, TV2 ogsåEr det kun NRk Super som viser barneprogrammer om morgenen? Dette er jo helt krise å se på!
3 dager til ul! Og vi har kommet over 6+5 da jeg begynte å blø sist. Nå er vi spente![]()
Masse lykke til3 dager til ul! Og vi har kommet over 6+5 da jeg begynte å blø sist. Nå er vi spente![]()
3 dager til ul! Og vi har kommet over 6+5 da jeg begynte å blø sist. Nå er vi spente![]()
Æsj, får håpe det er fordi hun ikke skal komme tilbake på veldig lenge!Fy faen å tanta er sinna denne gangen
Nå håper jeg det går snart for jeg orker virkelig ikke mer av henne.
Sign!Æsj, får håpe det er fordi hun ikke skal komme tilbake på veldig lenge!
Æsj, får håpe det er fordi hun ikke skal komme tilbake på veldig lenge!
Bare å fjerne alt etter fødsel da. Velkommen overgangsalderSyns jeg også.
Siden dette er siste er jeg ikke så sikker på om jeg har lyst til at hun skal komme tilbake etter heller![]()
Bare å fjerne alt etter fødsel da. Velkommen overgangsalder
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Mamma fjernet livmor Pga fryktelige blødninger hver eneste mnd, da var hun 37. Hun har aldri angretVurderer å spørre dem fjerne livmoren i forbindelse med KS på bakgrunn at at mange kvinner i min familie har fått problemer med den tidlig i 40-årene og har måttet fjerne den.
Greit å få det gjort når de først er der inne.
Så lenge men ikke fjerner egglederene så kommer man ikke i overgangsalderen siden det er de som står for hormonene.
Mamma fjernet livmor Pga fryktelige blødninger hver eneste mnd, da var hun 37. Hun har aldri angret
Februar 2015
Taster på appen![]()
Lurt ja, men om du får det er vel ikke like sikkert, det er ikke noe legene tar lett på det der, men du har jo gode argumenter da. du får prøve.
Men mister du tr om de bare fjerner livmoren? Like greit å bare ta den bort da ja.Vurderer å spørre dem fjerne livmoren i forbindelse med KS på bakgrunn at at mange kvinner i min familie har fått problemer med den tidlig i 40-årene og har måttet fjerne den.
Greit å få det gjort når de først er der inne.
Så lenge men ikke fjerner egglederene så kommer man ikke i overgangsalderen siden det er de som står for hormonene.