Felles skravle 2015

Det er sikkert bedre, for på NRK Super var det bare amerikanske serier som var dubbet, og det er ikke så kjekt for de minste.

Når det er for de små foretrekker jeg super, men etter hvert går det over til serier for de som er litt større, og da er junior fin å ha. Eventuelt NetFlix og youtube

3 dager til ul! Og vi har kommet over 6+5 da jeg begynte å blø sist. Nå er vi spente :)

Bare å fjerne alt etter fødsel da. Velkommen overgangsalder:p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Vurderer å spørre dem fjerne livmoren i forbindelse med KS på bakgrunn at at mange kvinner i min familie har fått problemer med den tidlig i 40-årene og har måttet fjerne den.
Greit å få det gjort når de først er der inne.
Så lenge men ikke fjerner egglederene så kommer man ikke i overgangsalderen siden det er de som står for hormonene.

Vurderer å spørre dem fjerne livmoren i forbindelse med KS på bakgrunn at at mange kvinner i min familie har fått problemer med den tidlig i 40-årene og har måttet fjerne den.
Så lenge men ikke fjerner egglederene så kommer man ikke i overgangsalderen siden det er de som står for hormonene.
Mamma fjernet livmor Pga fryktelige blødninger hver eneste mnd, da var hun 37. Hun har aldri angret :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Mamma fjernet livmor Pga fryktelige blødninger hver eneste mnd, da var hun 37. Hun har aldri angret :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

3 av min nærmeste kvinner har måttet gjøre det.
Anser derfor sannsynligheten er stor for at jeg også må gjøre det en gang.
Dersom jeg får gjort det i forbindelse med KS vil jeg slippe et inngrep.
Vet jeg ikke vil angre.
Er i en alder så et barn nummer 4 vil være uaktuelt.

*hemmeligstemplet* :D

Last edited:
Lurt ja, men om du får det er vel ikke like sikkert, det er ikke noe legene tar lett på det der, men du har jo gode argumenter da. du får prøve.

Men mister du tr om de bare fjerner livmoren? Like greit å bare ta den bort da ja.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Back
Topp