Felles skravle 2015

God morgen jenter:)sitter på bussen på vei til jobb. Knall sol ute, ikke en sky å se på himmelen:)
Dere får ha en knall fin dag. Det skal jeg ha .

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Vi har hatt fint vær i mange dager. Helt fantastisk!! Til torsdag får vi fotograf og hagen vår viser seg virkelig fra sin beste side i fint vær. Nå spår både storm og yr regn til torsdag:(

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Vi har hatt fint vær i mange dager. Helt fantastisk!! Til torsdag får vi fotograf og hagen vår viser seg virkelig fra sin beste side i fint vær. Nå spår både storm og yr regn til torsdag:(

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Asj, d er jo kjedlig. Håper ikke det stemmer da...

Det er alltid rart med den siste regninga deres, for den er ikke fra midnatt. Du burde spørre før de trekker.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har spurt før og det sies at det er ved midtnatt. Jeg vet ikke hvordan.

Jeg pleier å sikte på å være over før siste kvelden, men denne gangen skulle jeg jo ikke egentlig være med...

fra app

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det hender jo at de melder feil. Satser på at dette er tilfellet på torsdag :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

God morgen

jeg skulle vært på jobb, men ryggen min satte en stopper for det.
I dag har mannen bursdag, det ble ikke forkost til han frameg akkurat siden jeg ikke kom opp av sengen.
Han fikk pakke av poden da.:)

Sol og herlig vær her også, da er det ok+ å være hjemme i mammaperm ;) Bare nedtur at dagen for det meste vil bli brukt til å male. Håper vi blir relativt tidlig ferdig slik at jeg får noen timer ute med guttungen før det er natta for hans del :)

Jeg har spurt før og det sies at det er ved midtnatt. Jeg vet ikke hvordan.

Jeg pleier å sikte på å være over før siste kvelden, men denne gangen skulle jeg jo ikke egentlig være med...

fra app

Altså at de trekker fra en liste som er oppdatert ved midnatt? For de listene som blir liggende lagret på topp-100-siden som vi har tilgang til står det jo nederst når er oppdatert, og det er jo aldri ved midnatt.

Altså at de trekker fra en liste som er oppdatert ved midnatt? For de listene som blir liggende lagret på topp-100-siden som vi har tilgang til står det jo nederst når er oppdatert, og det er jo aldri ved midnatt.
De sier så, ja.

Og nå er jo trekning utsatt til it har fremskaffet liste fra 23.59

fra app

Føles som jeg har vært på en skikkelig fyllekule hele helga og ikke sovet. Hva driver dere med i dag? :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Føles som jeg har vært på en skikkelig fyllekule hele helga og ikke sovet. Hva driver dere med i dag? :)

❤️Februar 2015❤️

Vi har vært ute nesten hele dagen. Kjøpt basseng til H. Så hun har plasket mye i dag. Koset oss hele dagen :)

Vi har vært ute nesten hele dagen. Kjøpt basseng til H. Så hun har plasket mye i dag. Koset oss hele dagen :)

Det hørtes veldig deilig ut :)

❤️Februar 2015❤️

Hei hei :) Vi har grilla laks og poteter på grillen i dag :) Var kjempe godt! Nå slakker jeg på sofaen, tenkte å strikke litt :)

Det hørtes godt ut.

Det var overraskende godt :) Har akurat lært meg til å like laks. Og i dag tenkte jeg dette var skikkelig godt :D I starten var det ikke sånn :P

Det var overraskende godt :) Har akurat lært meg til å like laks. Og i dag tenkte jeg dette var skikkelig godt :D I starten var det ikke sånn :P
Spiser somregel alt utenom laks. Syns det smaker tran av den, men veldig glad i kveite, torsk og sei.

Spiser somregel alt utenom laks. Syns det smaker tran av den, men veldig glad i kveite, torsk og sei.

Jeg har igrunnen ikke spist noe fisk. Men nå kan jeg ha laks og torsk :) Må ha saus til laksen, for kan være litt tran som ettersmak :P

Back
Topp