Felles skravle 2015

Litt greit å ikke ha det jaget etter 1700/2000 akkurat i sommer? Men håper de kommer med flere stellevesker til høsten, ja.

Fine premier er det, og topp 100 skal jeg klare.

Enig. Eventuelt så krysser jeg jo fingrene litt for at jeg vinner nå for mai da. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Slenger meg med på skravling og satser på å finne en terminklubb for 2015 etterhvert! Har en krabat født i januar i år, og vi går for to tette ;)

Her skjer det fint lite. Har drevet med flytting i helga så vi er begge ganske slitne, og har inntatt solid hvilestilling i sofaen nå som lille har tatt kveld :)
Hei og velkommen til maseklubben:P

Er dere ferdig med flyttingen, eller gjenstår det fortsatt en del?

Fra mobil.

Sier meg enig med resten av gjengen, og krysser fingrene for flere stellevesken til høsten. Da skal jeg klare å skravle nok til å være med i trekningen :D

Fra mobil.

Hei og velkommen til maseklubben:p

Er dere ferdig med flyttingen, eller gjenstår det fortsatt en del?

Fra mobil.

Takker! Maseklubb faktisk :p

Alt er flyttet inn i ny bolig, har vasket ned den gamle leiligheten i dag og i morgen skal noen av rommene få en liten touch-up med maling før salget :) Det står fortsatt litt esker rundt om, må få sortert hva som skal stå i leiligheten og hva som kan pakkes ned i boden, men det er fort gjort (og burde sikkert gjort det fremfor å sitte i sofaen :p).

Det er lov å slappe av etter en flytteøkt! Man blir skikkelig sliten av det! Eskene går ingen vei ;)

Fra mobil.

Nei heldigvis har de ikke bein å gå på! Kjenner ikke at jeg har dårlig samvittighet for det heller ;)

Nei heldigvis har de ikke bein å gå på! Kjenner ikke at jeg har dårlig samvittighet for det heller ;)
Det er bra! Og nå er klokken dessuten så mye at det eneste som bør være tillat, er avslapping ;)

Fra mobil.

Det er bra! Og nå er klokken dessuten så mye at det eneste som bør være tillat, er avslapping ;)

Fra mobil.

Det er sant! Bortsett fra klesvask som må henges opp og hunder som må luftes for kvelden har jeg store planer om å gjøre minst mulig for en gangs skyld.

Dagens siste innsats:
Smøre matpakker til i morgen, så legger jeg meg.
Hatt en hektisk dag og er utslitt

Faktisk litt godt at mamma ikke skal passe ungene i morgen. Kjipt for mannen som ikke får spille fotballkampen han trengs på, men litt dårlig rygg også, så det er ikke så dumt for ham. Men, bonus, da slipper jeg ha dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å rydde huset i kveld.

Kaputt eller "hage" jobb hele dagen

Litt greit å ikke ha det jaget etter 1700/2000 akkurat i sommer? Men håper de kommer med flere stellevesker til høsten, ja.

Fine premier er det, og topp 100 skal jeg klare.

Hva er det disse tallene går ut på? Ser dere har nevnt de mange ganger... :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hva er det disse tallene går ut på? Ser dere har nevnt de mange ganger... :)

Det har de siste mnd vært trukket en lekker (og dyr) stelleveske blant de som klarrte over 2000 innlegg på en mnd, i mai ble det satt ned til 1700.

Det har de siste mnd vært trukket en lekker (og dyr) stelleveske blant de som klarrte over 2000 innlegg på en mnd, i mai ble det satt ned til 1700.

Ok. Har ikke sjans til å skrive så mye :)
Hva styrer dere med i kveld?

legger meg snart, rett og slett.

Ok. Har ikke sjans til å skrive så mye :)
Hva styrer dere med i kveld?

Blir ikke så lenge til her heller. Lang dag. Har en mann som er fyllesyk og kink i ryggen. De hadde utdikkingslag til han i går, de spilte paintball og han skled på en gren.

Back
Topp