Felles skravle 2015

Her er det meldt nydelig vær. Men per nå så er det litt sol og litt skyer. Akkurat som d var igår fra morgenen av. Å igår var ble været helt fantastisk etter kl 11. Håper det blir slik hos dere og. Jeg tar ikke ut ferie før i juli/august jeg:)

Delig med ferie. Var meldt fint her også. Skulle vært fint de siste 3 dagene, men tåka har vært liggende og d har vært kaldt istede :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Delig med ferie. Var meldt fint her også. Skulle vært fint de siste 3 dagene, men tåka har vært liggende og d har vært kaldt istede :/

Asj d er kjedlig da. Håper tåken letter snart da, og at dere og får nyte sommerværet:)

Asj d er kjedlig da. Håper tåken letter snart da, og at dere og får nyte sommerværet:)

Håper jeg også. Starter ferien med bryllupsplanlegging. Siste finish nå så skal vi ha bryllup 14 juni :) gleder meg skikkelig. Så skal vi begynne å prøve på nr 2. Håper på fullklaff og at nr 2 kommer i slutten av mars :)

Mange som har fått positive tester?

Håper jeg også. Starter ferien med bryllupsplanlegging. Siste finish nå så skal vi ha bryllup 14 juni :) gleder meg skikkelig. Så skal vi begynne å prøve på nr 2. Håper på fullklaff og at nr 2 kommer i slutten av mars :)

Så gøy med bryllup 14 juni da. Jeg og skal i bryllup den dagen:) Sikkert endel å gjøre nå på tampen da. Husker ihvertfall det fra da vi gifta oss.
Håper nr 2 sitter kjapt da:) vi brukte 13 mnd før spira satt vi:/ Det var slitsomt. Så nå håper jeg bare at spira sitter helt frem. Er 8 uker på vei nå...

Så gøy med bryllup 14 juni da. Jeg og skal i bryllup den dagen:) Sikkert endel å gjøre nå på tampen da. Husker ihvertfall det fra da vi gifta oss.
Håper nr 2 sitter kjapt da:) vi brukte 13 mnd før spira satt vi:/ Det var slitsomt. Så nå håper jeg bare at spira sitter helt frem. Er 8 uker på vei nå...

Gratulerer så mye. <3 med nr 1 brukte vi 6mnd før spira satt, så håper det går fortere nå

Som her. Det et meldt bedre i dag og varmt fra i morgen. Jeg håper

fra app

Spennende, kjekt med bryllup.

Det er sju år siden vi giftet oss, senere denne mnd :-)

fra app

Spennende, kjekt med bryllup.

Det er sju år siden vi giftet oss, senere denne mnd :-)

fra app

Gleder meg kjempe mye. Har vært sammen litt over 7 år :) så begynner vel å bli på tide :)

Vært sammen i tolv vi

fra app

God morgen! Jeg koser meg i sola i dag også :D Nå er det snart is pause!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå har hulerboermannen vasket alle skapdører og skuffefronter på kjøkkenet. Jeg har vasket alle vinduer på begge sider. Snart får vi mange gjester på grillings og ungene kan bade i bassenget.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

God morgen! Jeg koser meg i sola i dag også :D Nå er det snart is pause!

God morgen!
Hvilken is gikk du for? :D

Nå har hulerboermannen vasket alle skapdører og skuffefronter på kjøkkenet. Jeg har vasket alle vinduer på begge sider. Snart får vi mange gjester på grillings og ungene kan bade i bassenget.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Så flinke dere er :) Jeg har også bada i bassenge i dag :D

Back
Topp