Nam!Her ble det frisk is![]()
Jeg sitter i solen, endelig
Fra mobil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam!Her ble det frisk is![]()
Ja er helt nydelig!! Kan ikke be om bedre vær en detteNam!
Jeg sitter i solen, endeligEr så deilig vær nå! Håper bare det holder seg lenge!
Fra mobil.
Kjekt med tur, da!Her nyter vi og nydelig flott sommervær. Utrolig deilig.
Har og vært på fjelltur med hundene, fra morgenen av før været ble for varmt.
Ja absolutt. Har ikke gått så langt siden jeg skadet kneet i starten på mai. Så godt å se at det funker igjenKjekt med tur, da!
Fra mobil.
Da er det ekstra kjekt!Ja absolutt. Har ikke gått så langt siden jeg skadet kneet i starten på mai. Så godt å se at det funker igjen![]()
I dag har vi styra rundt. Mannen er fyllesyk! Jeg føler meg fyllesykHva gjør dere i kveld da jenter?![]()
Jippi, da er plenen fjernet.
Da er det bare igjen å grave hull til rosebuskene, legge på ny jord og bark så blir det fint her![]()
Hihi jeg følte meg også fyllesyk i startenI dag har vi styra rundt. Mannen er fyllesyk! Jeg føler meg fyllesykIKM i dag faktisk uten TR, Wuhu
Februar 2015
Taster på appen![]()
Haha, blir uansett spennende daSpennende at vi er 15 som klarte 1700. Da er det 93 % sjanse for at jeg ikke vinner og de har den ikke med i juni. Så det var kanskje derfor Tamara "advarte". Jaja.. Forhåpentligvis flere sjanser til høsten da. Lenge til 2015.Vi er jo mange som mangler.
*Taster på app på mobilen*
Håper ikke detHihi jeg følte meg også fyllesyk i startenWoho! Nå skal ikke tr komme før om 1 år!
Har vært ute i solen nesten til nå. Nå har jeg tatt meg en god dusj, og satt meg tilrette i sofaen. Så nå blir det avslapping resten av kvelden.Hva gjør dere i kveld da jenter?![]()
Spennende at vi er 15 som klarte 1700. Da er det 93 % sjanse for at jeg ikke vinner og de har den ikke med i juni. Så det var kanskje derfor Tamara "advarte". Jaja.. Forhåpentligvis flere sjanser til høsten da. Lenge til 2015.Vi er jo mange som mangler.
Men kan du ha bark sammen med rosene? Jeg hadde lyst til det (har ikke grønne fingre) og da jeg skulle kjøpe det så lo hun på hagesenteret av meg. "Bark kan du ikke ha sammen med roser skjønner du. De ødelegger for næringen til rosene dine." I stedet fikk jeg med noe flytende næring og streng beskjed om å vanne mye.Litt irriterende hvis man kan ha bark uten at det hemmer for rosene.
Baker kakeHva gjør dere i kveld da jenter?![]()
Har alltid hatt det før, og fine roser.
Hensikten (hvertfall min) med barken er at ugress ikke får fotfeste slik at det blir mindre luking