Felles skravle 2015

Nam!
Jeg sitter i solen, endelig:) Er så deilig vær nå! Håper bare det holder seg lenge!

Fra mobil.
Ja er helt nydelig!! Kan ikke be om bedre vær en dette:D

Her nyter vi og nydelig flott sommervær. Utrolig deilig.
Har og vært på fjelltur med hundene, fra morgenen av før været ble for varmt.

Hva gjør dere i kveld da jenter? :)

Hva gjør dere i kveld da jenter? :)
I dag har vi styra rundt. Mannen er fyllesyk! Jeg føler meg fyllesyk :p IKM i dag faktisk uten TR, Wuhu

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jippi, da er plenen fjernet.
Da er det bare igjen å grave hull til rosebuskene, legge på ny jord og bark så blir det fint her :)

Men kan du ha bark sammen med rosene? Jeg hadde lyst til det (har ikke grønne fingre) og da jeg skulle kjøpe det så lo hun på hagesenteret av meg. "Bark kan du ikke ha sammen med roser skjønner du. De ødelegger for næringen til rosene dine." I stedet fikk jeg med noe flytende næring og streng beskjed om å vanne mye. :confused: Litt irriterende hvis man kan ha bark uten at det hemmer for rosene.

*Taster på app på mobilen*

I dag har vi styra rundt. Mannen er fyllesyk! Jeg føler meg fyllesyk :p IKM i dag faktisk uten TR, Wuhu

❤️Februar 2015❤️

Hihi jeg følte meg også fyllesyk i starten :D Woho! Nå skal ikke tr komme før om 1 år!

Spennende at vi er 15 som klarte 1700. Da er det 93 % sjanse for at jeg ikke vinner og de har den ikke med i juni. Så det var kanskje derfor Tamara "advarte". Jaja.. Forhåpentligvis flere sjanser til høsten da. Lenge til 2015. ;) Vi er jo mange som mangler. :p

Spennende at vi er 15 som klarte 1700. Da er det 93 % sjanse for at jeg ikke vinner og de har den ikke med i juni. Så det var kanskje derfor Tamara "advarte". Jaja.. Forhåpentligvis flere sjanser til høsten da. Lenge til 2015. ;) Vi er jo mange som mangler. :p

Haha, blir uansett spennende da :D

❤️Februar 2015❤️

Hihi jeg følte meg også fyllesyk i starten :D Woho! Nå skal ikke tr komme før om 1 år!
Håper ikke det :D

❤️Februar 2015❤️

Litt greit å ikke ha det jaget etter 1700/2000 akkurat i sommer? Men håper de kommer med flere stellevesker til høsten, ja.

Fine premier er det, og topp 100 skal jeg klare.

Men kan du ha bark sammen med rosene? Jeg hadde lyst til det (har ikke grønne fingre) og da jeg skulle kjøpe det så lo hun på hagesenteret av meg. "Bark kan du ikke ha sammen med roser skjønner du. De ødelegger for næringen til rosene dine." I stedet fikk jeg med noe flytende næring og streng beskjed om å vanne mye. :confused: Litt irriterende hvis man kan ha bark uten at det hemmer for rosene.

Har alltid hatt det før, og fine roser.
Hensikten (hvertfall min) med barken er at ugress ikke får fotfeste slik at det blir mindre luking

I dag har jeg vært ute. Jobbet med blomsterompotting i mange timer. Jeg er sliten. Men nå må jeg gå og rydde opp etter meg, og så er det en innsats i å rydde huset, for i morgen kommer mamma for å legge ungene. Og her bærer huset preg av at vi begge har jobbet ute i dag.

Slenger meg med på skravling og satser på å finne en terminklubb for 2015 etterhvert! Har en krabat født i januar i år, og vi går for to tette ;)

Her skjer det fint lite. Har drevet med flytting i helga så vi er begge ganske slitne, og har inntatt solid hvilestilling i sofaen nå som lille har tatt kveld :)

Har alltid hatt det før, og fine roser.
Hensikten (hvertfall min) med barken er at ugress ikke får fotfeste slik at det blir mindre luking

Ja, var pga ugress jeg ville ha bark, men hun var veldig streng og bestemt på at rosebed var helt uegnet til bark. Hmm.. Får spørre noe flere. For det blir jo da en del luking. Men veldig fine roser da, men det vet jeg ikke noe om med bark for har jo ikke turt å prøve. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp