God morgen=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeFotograf kommer i morgen. Nå har ungen og hulerboermannen blitt kastet ut noen timer, slik at jeg kan få det bildeklart herFormen er ræva i dag, men får bare la det gå i ett til jeg er ferdig.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Takk, det håper jeg ogsåSpennendeHåper formen din blir bedre etterhvert
Februar 2015
Taster på appen![]()
Blir lagt ut på nettet om noen dger da?Takk, det håper jeg også
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Satser på at både formen og været blir braFotograf kommer i morgen. Nå har ungen og hulerboermannen blitt kastet ut noen timer, slik at jeg kan få det bildeklart herFormen er ræva i dag, men får bare la det gå i ett til jeg er ferdig.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Skulle den slettes?Nå ble jeg redd for at denne tråden skulle slettes. Heldigvis ikke. ♡
*Taster på app på mobilen*
Hvorfor skulle den det? :ONå ble jeg redd for at denne tråden skulle slettes. Heldigvis ikke. ♡
Den blir lagt ut fredag kveldBlir lagt ut på nettet om noen dger da?![]()
Håper virkelig dere får solgt fortDen blir lagt ut fredag kveld
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det er meldt 15 mm nedbør når fotografen kommer, så jeg prøvde meg som hobbyfotograf i går kveld. Bare på utebildene da... Får vise dem frem i morgen om det bøtter ned...Satser på at både formen og været blir bra
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det var lurt daDet er meldt 15 mm nedbør når fotografen kommer, så jeg prøvde meg som hobbyfotograf i går kveld. Bare på utebildene da... Får vise dem frem i morgen om det bøtter ned...
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Den går nok med en gang. Mandag 16. Juni blir det nok en fin budrunde. Vi har det veldig fint.Håper virkelig dere får solgt fort![]()
skal du på kontroll?Titt teiNå venter jeg hos legen. Spennende.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Fant ut hvorforNå ble jeg redd for at denne tråden skulle slettes. Heldigvis ikke. ♡