Felles skravle 2015

Hva er planene deres i dag da? :) Jeg har vært hjemme fra jobb i dag, kroppen er ikke helt i form. Men jeg fikk vasket ut av kjøleskapet da, det var veldig deilig å få gjort!
Jeg har levert eksamen og nå er jeg på vei for å hente bilen på verksted.
Når jeg kommer hjem skal jeg vurdere enda flere prøver. Har hatt noen veldig kjedelige uker den siste tiden med veldig mye arbeid, men neste fredag settes karakterene og jeg kan slappe av :D:D

Fra mobil.

Titt tei :) Nå venter jeg hos legen. Spennende.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Du må oppdatere oss!

Eller må jeg inn på januar for å snike?

Fra mobil.

Skulle den slettes?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hvorfor skulle den det? :O

Hvis dere går ett hakk ut, altså til "2015" så står det et innlegg fra Administrator "IKKE SKRIV HER, skriv inne på månedene. Alle tråder her skal slettes."

Synes jeg var ufint mot felles-skravletråden. Men så skrev hun også "Unntatt felles skravletråd". :)

Så om dere har skrevet andre tråder ute på "2015" så foreslår jeg at dere sender PM til adm og ber om at den flyttes til terminforumet dere hører til på.

Hvis dere går ett hakk ut, altså til "2015" så står det et innlegg fra Administrator "IKKE SKRIV HER, skriv inne på månedene. Alle tråder her skal slettes."

Synes jeg var ufint mot felles-skravletråden. Men så skrev hun også "Unntatt felles skravletråd". :)

Så om dere har skrevet andre tråder ute på "2015" så foreslår jeg at dere sender PM til adm og ber om at den flyttes til terminforumet dere hører til på.
Ble redd et sekund der jeg også, men heldigvis :D

God ettermiddag :) holder på å bretter klær nå, har støvsugd halve huset og tørket støv på stuen. Kjeder meg!

Det hadde vært fryktelig trist!!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Denne er kjekk å ha.

fra app

Denne er kjekk å ha.

fra app
Ja, det er så koselig å prate med dere alle når man blir så spredt <3

❤️Februar 2015❤️

Er det noen som vet når vinnerne av mai blir trukket?

Fra mobil.

Merkes at det ikke er stelleveske i juni :p

❤️Februar 2015❤️

Merker jeg ikke er like mye på BV etter spira satt igjen! Føler det stresser meg litt :p

❤️Februar 2015❤️

Det har stresset meg og mye. Leser jo om så mange som mister osv. Skaper jo bare mer bekymring for en selv...
Ja, og alle disse som har tusen symptomer virker det som så sitter du selv hjemme og ikke merker så mye! Nei, jeg blir stressa :)

❤️Februar 2015❤️

Ja, og alle disse som har tusen symptomer virker det som så sitter du selv hjemme og ikke merker så mye! Nei, jeg blir stressa :)

❤️Februar 2015❤️

Hadde ikke så mye symptomer i starten jeg heller. Alle graviditeter er jo forskjellige, så en burde ikke sammenligne seg med andre. MEN det er veldig vanskelig...

Hadde ikke så mye symptomer i starten jeg heller. Alle graviditeter er jo forskjellige, så en burde ikke sammenligne seg med andre. MEN det er veldig vanskelig...
Ja, man tror det er noe galt. Men nå prøver jeg bare å tenke på hvor heldig jeg er. Blir nok bedre når vi får se hjerte på ul

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp