FortellFant ut hvorfor
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FortellFant ut hvorfor
fra app
Jeg har levert eksamen og nå er jeg på vei for å hente bilen på verksted.Hva er planene deres i dag da?Jeg har vært hjemme fra jobb i dag, kroppen er ikke helt i form. Men jeg fikk vasket ut av kjøleskapet da, det var veldig deilig å få gjort!
Du må oppdatere oss!Titt teiNå venter jeg hos legen. Spennende.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Skulle den slettes?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hvorfor skulle den det? :O
Ble redd et sekund der jeg også, men heldigvisHvis dere går ett hakk ut, altså til "2015" så står det et innlegg fra Administrator "IKKE SKRIV HER, skriv inne på månedene. Alle tråder her skal slettes."
Synes jeg var ufint mot felles-skravletråden. Men så skrev hun også "Unntatt felles skravletråd".
Så om dere har skrevet andre tråder ute på "2015" så foreslår jeg at dere sender PM til adm og ber om at den flyttes til terminforumet dere hører til på.
Det hadde vært fryktelig trist!!Hvis dere går ett hakk ut, altså til "2015" så står det et innlegg fra Administrator "IKKE SKRIV HER, skriv inne på månedene. Alle tråder her skal slettes."
Synes jeg var ufint mot felles-skravletråden. Men så skrev hun også "Unntatt felles skravletråd".
Så om dere har skrevet andre tråder ute på "2015" så foreslår jeg at dere sender PM til adm og ber om at den flyttes til terminforumet dere hører til på.
Ja, det er så koselig å prate med dere alle når man blir så spredt <3Denne er kjekk å ha.
fra app
I kveldEr det noen som vet når vinnerne av mai blir trukket?
Fra mobil.
Så spennende.I kveld
fra app
Haha. Ja det kan du si.Merkes at det ikke er stelleveske i juni
Februar 2015
Taster på appen![]()
Det merkes jaMerkes at det ikke er stelleveske i juni
Februar 2015
Taster på appen![]()
Det har stresset meg og mye. Leser jo om så mange som mister osv. Skaper jo bare mer bekymring for en selv...Merker jeg ikke er like mye på BV etter spira satt igjen! Føler det stresser meg litt
Februar 2015
Taster på appen![]()
Ja, og alle disse som har tusen symptomer virker det som så sitter du selv hjemme og ikke merker så mye! Nei, jeg blir stressaDet har stresset meg og mye. Leser jo om så mange som mister osv. Skaper jo bare mer bekymring for en selv...
Hadde ikke så mye symptomer i starten jeg heller. Alle graviditeter er jo forskjellige, så en burde ikke sammenligne seg med andre. MEN det er veldig vanskelig...Ja, og alle disse som har tusen symptomer virker det som så sitter du selv hjemme og ikke merker så mye! Nei, jeg blir stressa
Februar 2015
Taster på appen![]()
Ja, man tror det er noe galt. Men nå prøver jeg bare å tenke på hvor heldig jeg er. Blir nok bedre når vi får se hjerte på ulHadde ikke så mye symptomer i starten jeg heller. Alle graviditeter er jo forskjellige, så en burde ikke sammenligne seg med andre. MEN det er veldig vanskelig...