Felles skravle 2015

ja, vi elsker jo hverandre, og jeg er gift med en tiltrekkende mann som liker sin kone, så det går det, det er ikke den delen jeg er lei av.

Men min egen kropp.

Ja, og bortkommen henvisning sånn på toppen

Ja. Skjønner det. Huff. Godt at dere har det bra med hverandre uansett da. :Heartred

Hvorfor trakk hun ikke alle premiene på en gang? Nå er ikke stellevesken og Go'boken premiene trekt?

Det er furu

Ikke allergent, men synnes godt ja!

http://www.naaf.no/no/aktuelt/Nyhetsarkiv/Na-blomstrer-furua/

pollenvarsel.no er en flott side. som dessverre muligens forsvinner fordi staten ikke vil finansiere den.
Haha, så mye viste jeg. Men der er noe ute som jeg reagerer på ihvertfall. Tror d må være gresset altså... Her er 1 slåtten over så ville jo tro der var pollen fra gresset allerede nå? Men jeg har ikke satt meg så inn i det jeg da...

Enkefalos vant Comfy Changing Mat. Det gjorde Hope90 også. Hmm.. Ellers lite vinnere fra skravletrådene jeg er med i hvert fall.. Hmm.. Men fremdeles ikke trukket de siste ekstrapremiene.

Så rart de ikke trekker alt på en gang da.. Hvor ser du det?

DU vant, lykkeliten!!!!!

Hæ? Vant Lykkeliten stellevesken? Jeg var akkurat inne for å se, og der var ingen veske trukket...

Jeg har også vunnet noe :D :D Og jeg som akkurat skulle til å klage over at jeg aldri vant :P

DU vant, lykkeliten!!!!!

Ja. Jeg så heldigvis at hun oppdaterte videre!!!! :D

Jeg ble ganske gira. Det var veldig gøy! ♡

Nå må jeg bare fortsette å skravle her i felles-skravletråden. Det er jo mange flere som må få stelleveske til høsten. Før 2015. ;) Forhåpentligvis flere sjanser. ♡

*Taster på app på mobilen*

Ja. Jeg så heldigvis at hun oppdaterte videre!!!! :D

Jeg ble ganske gira. Det var veldig gøy! ♡

Nå må jeg bare fortsette å skravle her i felles-skravletråden. Det er jo mange flere som må få stelleveske til høsten. Før 2015. ;) Forhåpentligvis flere sjanser. ♡

Gratulerer så mye :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hæ? Vant Lykkeliten stellevesken? Jeg var akkurat inne for å se, og der var ingen veske trukket...

Det ble oppdatert på nytt.

Jippi!

Og gratulerer til deg og. :D

Ikke stress! Det er veldig vanlig å ikke ha symptomer, og jeg lover deg av hele mitt hjerte - du ønsker deg IKKE ordentlig svangerskapskvalme. Det er fremdeles den verste sykdommen jeg har hatt i hele mitt liv. Og det rareste er at jeg ikke kan snakke om det, fordi det er på en måte ganske få (bare de nærmeste vennene og familien, og noen på jobben) som vet om aborten. Så jeg satt f.eks. plutselig i en samtale med bekjente som diskuterte kvalme ved kreftbehandling, og omgangssyke og jeg holdt jo virkelig på å gå rett inn i samtalen med full guffe om "kvalme ved graviditet", men innså at de da ville spørre: "Jamen, du har da ikke barn?" Og klarte heldigvis å bite meg i tunga fort nok... Så jeg håper det blir barn ut av det neste gang for jeg har MYE å bidra med i samtaler om kvalme og oppkast. :cool:
Prøver å ikke tenke på det.. Den kvalmen du har forklart har jeg ingen ønske om å ha. Håper du slipper den neste gang! hadde jeg bare fått pittelitt kvalme sånn at jeg kunne følt meg gravid :p men som sagt jeg føler meg heldig som slipper det
Bra du klarte å la vær å si noe, så slapp du å forklare noe du ikke vil snakke med alle om.

Back
Topp