Du burde prøve kveite. Den er kjempe godJeg har igrunnen ikke spist noe fisk. Men nå kan jeg ha laks og torskMå ha saus til laksen, for kan være litt tran som ettersmak
![]()
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du burde prøve kveite. Den er kjempe godJeg har igrunnen ikke spist noe fisk. Men nå kan jeg ha laks og torskMå ha saus til laksen, for kan være litt tran som ettersmak
![]()
Det skal jeg prøveDu burde prøve kveite. Den er kjempe godbåde stekt kokt og i grønnsakspakninger
Du burde og smake breiflabb. Min yndlingsfisk. Smaker kjempegodt.Det skal jeg prøve![]()
Da må jeg prøve det ogsåDu burde og smake breiflabb. Min yndlingsfisk. Smaker kjempegodt.
Jeg syns d er godt i både wok og stekt på pannen. Eller på grillen.Da må jeg prøve det ogsåHvordan tilbredes det? Å kjøpes det ferskt eller fryst?
Gratulerer.Juhu, endelig positiv EL test og vi som ikke har humpe mulighet på 2-3 dager
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer??Gratulerer.
Sorry. Tenkte det var positiv graviditets test. Leste litt fort.Gratulerer??
Hurra for positiv el test, men dumt at det ikke er humpemulighet. Fikk dere lagt inn aksjer før da?Juhu, endelig positiv EL test og vi som ikke har humpe mulighet på 2-3 dager
I gårHurra for positiv el test, men dumt at det ikke er humpemulighet. Fikk dere lagt inn aksjer før da?
Kanskje han er på samme konferanse som megEndelig ferdig på jobb og ligger som et slakt på sofaen.
Her er mannen borte til torsdag kveld, så vet ikke helt hva jeg skal finne på. Antar det blir mye avslapping på kveldstid. Litt overskyet idag, så frister ikke å sette seg ut heller...
Typisk med EL når du er borte!! ÆsjKanskje han er på samme konferanse som meg
Er også borte til torsdag kveld
Da får vi håpe det holder daI går
Hehe. Tror nok ikke det. Han er på avslutningsskoletur med elevene sineKanskje han er på samme konferanse som meg
Er også borte til torsdag kveld
I går