Felles skravle 2015

God morgen ;)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Fotograf kommer i morgen. Nå har ungen og hulerboermannen blitt kastet ut noen timer, slik at jeg kan få det bildeklart her :D Formen er ræva i dag, men får bare la det gå i ett til jeg er ferdig.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Fotograf kommer i morgen. Nå har ungen og hulerboermannen blitt kastet ut noen timer, slik at jeg kan få det bildeklart her :D Formen er ræva i dag, men får bare la det gå i ett til jeg er ferdig.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Spennende :D Håper formen din blir bedre etterhvert :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Satser på at både formen og været blir bra :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nå ble jeg redd for at denne tråden skulle slettes. Heldigvis ikke. ♡

*Taster på app på mobilen*

Lurte jeg også på??

fra app

Hva er planene deres i dag da? :) Jeg har vært hjemme fra jobb i dag, kroppen er ikke helt i form. Men jeg fikk vasket ut av kjøleskapet da, det var veldig deilig å få gjort!

Satser på at både formen og været blir bra :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det er meldt 15 mm nedbør når fotografen kommer, så jeg prøvde meg som hobbyfotograf i går kveld. Bare på utebildene da... Får vise dem frem i morgen om det bøtter ned...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Det er meldt 15 mm nedbør når fotografen kommer, så jeg prøvde meg som hobbyfotograf i går kveld. Bare på utebildene da... Får vise dem frem i morgen om det bøtter ned...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det var lurt da :)

Titt tei :) Nå venter jeg hos legen. Spennende.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp