Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det. Ja da er det fint med solHar endelig tatt ferie herskal kose meg hele dagen
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Asj, d er jo kjedlig. Håper ikke det stemmer da...Vi har hatt fint vær i mange dager. Helt fantastisk!! Til torsdag får vi fotograf og hagen vår viser seg virkelig fra sin beste side i fint vær. Nå spår både storm og yr regn til torsdag
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det er alltid rart med den siste regninga deres, for den er ikke fra midnatt. Du burde spørre før de trekker.
Sent from my iPad using BV Forum
Det hender jo at de melder feil. Satser på at dette er tilfellet på torsdagVi har hatt fint vær i mange dager. Helt fantastisk!! Til torsdag får vi fotograf og hagen vår viser seg virkelig fra sin beste side i fint vær. Nå spår både storm og yr regn til torsdag
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jeg har spurt før og det sies at det er ved midtnatt. Jeg vet ikke hvordan.
Jeg pleier å sikte på å være over før siste kvelden, men denne gangen skulle jeg jo ikke egentlig være med...
fra app
De sier så, ja.Altså at de trekker fra en liste som er oppdatert ved midnatt? For de listene som blir liggende lagret på topp-100-siden som vi har tilgang til står det jo nederst når er oppdatert, og det er jo aldri ved midnatt.
De sier så, ja.
Og nå er jo trekning utsatt til it har fremskaffet liste fra 23.59
fra app
Vi har vært ute nesten hele dagen. Kjøpt basseng til H. Så hun har plasket mye i dag. Koset oss hele dagenFøles som jeg har vært på en skikkelig fyllekule hele helga og ikke sovet. Hva driver dere med i dag?
Februar 2015
Taster på appen![]()
Det hørtes veldig deilig utVi har vært ute nesten hele dagen. Kjøpt basseng til H. Så hun har plasket mye i dag. Koset oss hele dagen
Ja, vi har hatt en perfekt 1 dag på ferienDet hørtes veldig deilig ut
Februar 2015
Taster på appen![]()
Det hørtes godt ut.Hei heiVi har grilla laks og poteter på grillen i dag
Var kjempe godt! Nå slakker jeg på sofaen, tenkte å strikke litt
![]()
Det var overraskende godtDet hørtes godt ut.
Spiser somregel alt utenom laks. Syns det smaker tran av den, men veldig glad i kveite, torsk og sei.Det var overraskende godtHar akurat lært meg til å like laks. Og i dag tenkte jeg dette var skikkelig godt
I starten var det ikke sånn
![]()
Jeg har igrunnen ikke spist noe fisk. Men nå kan jeg ha laks og torskSpiser somregel alt utenom laks. Syns det smaker tran av den, men veldig glad i kveite, torsk og sei.