Felles skravle 2015

Har heller aldri fått på i pad.. Men ikke på pc heller før et par dager siden..
Bruker app eller nettleser på iPad? Hvilen nettleser på iPad og hvilken på pc?

fikk blodfortynnende sprøyte før jeg ble skrevet ut av sykehuset på fredag. den sved som pokker når jordmora satt den, og var vondt en stund etterpå. i går begynte jeg å klø der, fått en allergisk reaksjon etter den..
Men så mange dager etterpå da. og ikke er det kjent at man skal få det heller :S
Hørtes rart ut at du fikk reaksjon så lenge etterpå da... Hmm..

fikk blodfortynnende sprøyte før jeg ble skrevet ut av sykehuset på fredag. den sved som pokker når jordmora satt den, og var vondt en stund etterpå. i går begynte jeg å klø der, fått en allergisk reaksjon etter den..
Men så mange dager etterpå da. og ikke er det kjent at man skal få det heller :S
Kan det være noe annet da?

tester pc.

Nei, ikke reklame.

Hvor dukker den opp? Når? Hva trigger den? Jeg må jo teste
Den dukker opp når jeg klikker inn på siden hvis jeg ikke har vært der en stund.. Også kan det plutselig dukke opp også.. Mens jeg skriver f.eks. Så kan du klikke på krysse å få det bort, eller så må du vente i 5 sek..

Å nå ble jeg trøtt..

Den dukker opp når jeg klikker inn på siden hvis jeg ikke har vært der en stund.. Også kan det plutselig dukke opp også.. Mens jeg skriver f.eks. Så kan du klikke på krysse å få det bort, eller så må du vente i 5 sek..
frustrernde

Har ikke sett noe til det

nei nå satte mannen på fotball... :( finnes ikke noe som er kjedligere enn fotball

Nei, skal jeg ha noen sjanse til å gjøre noe fornuftig på jobb i morgen må jeg legge meg nå.
Natta jenter

Back
Topp