Felles skravle 2015

Han pleide trene to ganger i uka. Ene så sent at ungene hadde sovnet. Så ble det tre ganger i uka, pga bedriftslag. Så ble det visst a-lag i tillegg til Old boys, da var det fire ganger i uka (en kræsjet med bedriftslaget, ellers egentlig fem) Så ble det kamper. Bortekamper er verst, spiser ikke middag, kommer hjem ved leggetid. Min leggetid. I dag er det hjemmekamp, så ham bare stakk bortimot treninga til a-laget for så å se Old boys kampen. Jeg... Synes det er litt vel mye, og det begynner han å se
Det hørtes i overkant litt mye ut ja..

ul alt i morgen :O så fort det har gått dit. :D gleder meg til oppdatering om reka :D
Ja igrunnen har det det!! Jeg skal oppdatere dere vetdu :) Håper på gode nyheter!

Det hørtes i overkant litt mye ut ja..

Ja, det er det. Derav at jeg skulle få innkassere goodwill som jeg raskt oversatte i oppvask

Og i morgen skal han legge ungene.

Han pleide trene to ganger i uka. Ene så sent at ungene hadde sovnet. Så ble det tre ganger i uka, pga bedriftslag. Så ble det visst a-lag i tillegg til Old boys, da var det fire ganger i uka (en kræsjet med bedriftslaget, ellers egentlig fem) Så ble det kamper. Bortekamper er verst, spiser ikke middag, kommer hjem ved leggetid. Min leggetid. I dag er det hjemmekamp, så ham bare stakk bortimot treninga til a-laget for så å se Old boys kampen. Jeg... Synes det er litt vel mye, og det begynner han å se
Såpass. Ja det var mye da. Blir endel ekstra på deg da... Men godt han begynner å se det...

Ja, det er det. Derav at jeg skulle få innkassere goodwill som jeg raskt oversatte i oppvask

Og i morgen skal han legge ungene.
Men om det blir mye kan han vel kutte ut bedriftslag? Eller syns han selv det går fint?

Ja endelig! Så er det opp tidlig i morgen, men det går bra for da slutter jeg tidlig :D I morgen er det jo ultralyd... Hjelp og jippi :D
Så bra... Ja blir spennende imorgen. Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Var en utrolig ubeskrivelig følelse... Gled deg:)

Så bra... Ja blir spennende imorgen. Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Var en utrolig ubeskrivelig følelse... Gled deg:)
Jeg må jo bare glede meg :):) Kommer nok til å felle noen tårer :D

Det har begynt å poppe opp reklame nå hos meg.. På dataen. Gjør det det hos dere?? Veldig irriterende. Sånn pop up, som jeg må lukke ned før jeg kan skrive

Back
Topp