Felles skravle 2015

Har problemer med å sovne på kvelden for tiden.
Natt til i går var kl 1 siste gang jeg så på den før jeg sovnet, og måtte opp kl 6.
I går kveld hold jeg på å sovne kl 00:30, men da våknet minsten og holdt det gående resten av natten
Ikke bra. Håper det bedrer seg

God kveld damer.
Da kan jeg endelig slappe av etter en travel og innholdsrik dag.

Jeg er med. Mannen er uansett ute å jobber:)
Min er som vanlig på fotballbana. I kveld spiller han ikke pga ryggen etter kampen i går, men ser på... Lovet å ta resten av oppvasken når han kom igjen for å "betale tilbake" at jeg må legge ungene alene gang på gang

du klarer det hvis du vil da :)
Fått stellevesken enda? :D
Ja, brukt den også.

Stor nok til at den rommer doring til vår trusejente som ikke sitter på vanlig do. Og skift til dem begge. Og kamera. DIGGER den, som veske!

Min er som vanlig på fotballbana. I kveld spiller han ikke pga ryggen etter kampen i går, men ser på... Lovet å ta resten av oppvasken når han kom igjen for å "betale tilbake" at jeg må legge ungene alene gang på gang
Hehe. Vant med det sier du?
Huff, ikke bra at ryggen ikke er på lag da. Å godt han lovet å ta resten av oppvasken. Av og til så må de ofre litt de mannfolka og...

Her var mannen snill og laget middag ikveld mens jeg fikk gått meg en 45 min tur med hundene i skogen. Grillet kylling, ovnsbakte poteter og salat var ikke feil=)

Men er usikker på om jeg klarer 400 til, da må det være mer liv her de siste dagene enn de t har vært de første ukene,

Jeg tror jeg mangler 200? Det skal jeg klare :) Om det er noe liv her så klart!

Ja, brukt den også.

Stor nok til at den rommer doring til vår trusejente som ikke sitter på vanlig do. Og skift til dem begge. Og kamera. DIGGER den, som veske!
Godt du er fornøyd:D

Hehe. Vant med det sier du?
Huff, ikke bra at ryggen ikke er på lag da. Å godt han lovet å ta resten av oppvasken. Av og til så må de ofre litt de mannfolka og...

Her var mannen snill og laget middag ikveld mens jeg fikk gått meg en 45 min tur med hundene i skogen. Grillet kylling, ovnsbakte poteter og salat var ikke feil=)
Han pleide trene to ganger i uka. Ene så sent at ungene hadde sovnet. Så ble det tre ganger i uka, pga bedriftslag. Så ble det visst a-lag i tillegg til Old boys, da var det fire ganger i uka (en kræsjet med bedriftslaget, ellers egentlig fem) Så ble det kamper. Bortekamper er verst, spiser ikke middag, kommer hjem ved leggetid. Min leggetid. I dag er det hjemmekamp, så ham bare stakk bortimot treninga til a-laget for så å se Old boys kampen. Jeg... Synes det er litt vel mye, og det begynner han å se

Det klarer du fint vettu:)
Ferdig på møtet nå? Endelig kan du og slappe av?:)
Ja endelig! Så er det opp tidlig i morgen, men det går bra for da slutter jeg tidlig :D I morgen er det jo ultralyd... Hjelp og jippi :D

Back
Topp