1700 innlegg nåddHadde aldri trodd det.
Gratulerer, og lykke til i trekningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1700 innlegg nåddHadde aldri trodd det.
Ikke bra. Håper det bedrer segHar problemer med å sovne på kvelden for tiden.
Natt til i går var kl 1 siste gang jeg så på den før jeg sovnet, og måtte opp kl 6.
I går kveld hold jeg på å sovne kl 00:30, men da våknet minsten og holdt det gående resten av natten
Neida. Tror jeg mangler 100-150 innlegg eller noe. Men har vært travelt de to siste dagene, så føler det stoppet litt oppDu lå da ikke så langt bak meg , gjorde du det da?
TakkGratulerer, og lykke til i trekningen
TakkHeier på deg![]()
Ikke mer... så fint daDu manglet 100 ved siste oppdatering. De tar vi i kveld
Du får skravle nå da.Neida. Tror jeg mangler 100-150 innlegg eller noe. Men har vært travelt de to siste dagene, så føler det stoppet litt opp
hvor langt unna er du ?Jeg tror ikke jeg gjør det denne mnd, selv om det hadde vært gøy
Min er som vanlig på fotballbana. I kveld spiller han ikke pga ryggen etter kampen i går, men ser på... Lovet å ta resten av oppvasken når han kom igjen for å "betale tilbake" at jeg må legge ungene alene gang på gangGod kveld damer.
Da kan jeg endelig slappe av etter en travel og innholdsrik dag.
Jeg er med. Mannen er uansett ute å jobber![]()
Ca 400hvor langt unna er du ?
Ja, brukt den også.du klarer det hvis du vil da
Fått stellevesken enda?![]()
Hehe. Vant med det sier du?Min er som vanlig på fotballbana. I kveld spiller han ikke pga ryggen etter kampen i går, men ser på... Lovet å ta resten av oppvasken når han kom igjen for å "betale tilbake" at jeg må legge ungene alene gang på gang
Så bra du ble fornøyd med denJa, brukt den også.
Stor nok til at den rommer doring til vår trusejente som ikke sitter på vanlig do. Og skift til dem begge. Og kamera. DIGGER den, som veske!
Det klarer du fint vettuJeg tror jeg mangler 200? Det skal jeg klareOm det er noe liv her så klart!
Godt du er fornøydJa, brukt den også.
Stor nok til at den rommer doring til vår trusejente som ikke sitter på vanlig do. Og skift til dem begge. Og kamera. DIGGER den, som veske!
Han pleide trene to ganger i uka. Ene så sent at ungene hadde sovnet. Så ble det tre ganger i uka, pga bedriftslag. Så ble det visst a-lag i tillegg til Old boys, da var det fire ganger i uka (en kræsjet med bedriftslaget, ellers egentlig fem) Så ble det kamper. Bortekamper er verst, spiser ikke middag, kommer hjem ved leggetid. Min leggetid. I dag er det hjemmekamp, så ham bare stakk bortimot treninga til a-laget for så å se Old boys kampen. Jeg... Synes det er litt vel mye, og det begynner han å seHehe. Vant med det sier du?
Huff, ikke bra at ryggen ikke er på lag da. Å godt han lovet å ta resten av oppvasken. Av og til så må de ofre litt de mannfolka og...
Her var mannen snill og laget middag ikveld mens jeg fikk gått meg en 45 min tur med hundene i skogen. Grillet kylling, ovnsbakte poteter og salat var ikke feil=)
Ja endelig! Så er det opp tidlig i morgen, men det går bra for da slutter jeg tidligDet klarer du fint vettu
Ferdig på møtet nå? Endelig kan du og slappe av?![]()
Det klarer duJeg tror jeg mangler 200? Det skal jeg klareOm det er noe liv her så klart!