samme har jeg gjort hver kveld i 14 dagerJeg sovnner når jeg legger ungene. Liker det ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme har jeg gjort hver kveld i 14 dagerJeg sovnner når jeg legger ungene. Liker det ikke
Åuuuch, sånt går ikke.Sov kanskje 2 timer i natt, og muligens så mye som 5 timer natten før
huff, har hatt en del sånne netter de siste 3 åra selv. det er tøft... håper du får sove ordentlig godt i natt daSov kanskje 2 timer i natt, og muligens så mye som 5 timer natten før
Huff, den er lei...Jeg fikk meg et lite slag i trynet i dag, en på jobben søm visste jeg var gravid men samtidig var der da jeg blødde og dro hjem kom i dag: hvordan går det med babyen? Må vel være deilig å endelig være over 12 uker! Auch...
Taster på appen![]()
Jeg gjør det hver dag. Har derfor alarm på mobilen som vekker meg.samme har jeg gjort hver kveld i 14 dager![]()
Er her nå.Her var det utrolig stille i kveld.
Hvor er alle sammen?
da trenger du søvn.Jeg gjør det hver dag. Har derfor alarm på mobilen som vekker meg.
Imponerende. Tror jeg har endel igjen jeg..1700 innlegg nåddHadde aldri trodd det.
Er her nå.![]()
flinka1700 innlegg nåddHadde aldri trodd det.
Gratulerer1700 innlegg nåddHadde aldri trodd det.
Heier på degflinkakommer etter snart jeg og
![]()
TakkGratulerer
Ja, jeg trenger det, legger meg for sent jevnt over.da trenger du søvn.smart med alarm på tlf da. om jeg sovner så kan jeg bare legge meg for natta. får ikke liv i meg igjen i det hele tatt
Du lå da ikke så langt bak meg , gjorde du det da?Imponerende. Tror jeg har endel igjen jeg..
Åuuuch, sånt går ikke.
Jeg tror ikke jeg gjør det denne mnd, selv om det hadde vært gøyflinkakommer etter snart jeg og
![]()
Jeg er med. Mannen er uansett ute å jobberFlott, da skravler vi
Du manglet 100 ved siste oppdatering. De tar vi i kveldImponerende. Tror jeg har endel igjen jeg..