Felles skravle 2015

Det har begynt å poppe opp reklame nå hos meg.. På dataen. Gjør det det hos dere?? Veldig irriterende. Sånn pop up, som jeg må lukke ned før jeg kan skrive

Jepp, kommer her også

Men om det blir mye kan han vel kutte ut bedriftslag? Eller syns han selv det går fint?
Det tok ferie for en måneds tid siden, så det er Old boys og a lag nå. Og han planlegger å trappe ned til bare Old boys, som han begynte med. Når de bare har nok spillere på alaget så de slutter å be ham være med.....

Jeg må jo bare glede meg :):) Kommer nok til å felle noen tårer :D
Hehe. Klarte å "holde" meg jeg. Men var jo alene, tror det hadde vært annerledes hvis mannen og var med. Antar det blir annerledes om ca 3 uker...
Haha, mannen var så herlig idag tidlig. For han la bildet fra UL i nattbordskuffen. Og idag da han våknet, så rullet han bort til meg og fisket frem bildet og ble liggende å se på det. En stykk mann som gleder seg...

Det har begynt å poppe opp reklame nå hos meg.. På dataen. Gjør det det hos dere?? Veldig irriterende. Sånn pop up, som jeg må lukke ned før jeg kan skrive
Ikke merket noe til.

I dag tar jeg mest iPad da, for jeg er så lei av den tasten ...

Det tok ferie for en måneds tid siden, så det er Old boys og a lag nå. Og han planlegger å trappe ned til bare Old boys, som han begynte med. Når de bare har nok spillere på alaget så de slutter å be ham være med.....
Ja ikke sant. Så er det kanskje litt vanskelig å svare nei også? Sånn føler jeg det vertfall..

Hehe. Klarte å "holde" meg jeg. Men var jo alene, tror det hadde vært annerledes hvis mannen og var med. Antar det blir annerledes om ca 3 uker...
Haha, mannen var så herlig idag tidlig. For han la bildet fra UL i nattbordskuffen. Og idag da han våknet, så rullet han bort til meg og fisket frem bildet og ble liggende å se på det. En stykk mann som gleder seg...
Skjønne mannen :D Godt han gleder seg ;) Legg ut bilde på januar!

Ja ikke sant. Så er det kanskje litt vanskelig å svare nei også? Sånn føler jeg det vertfall..

Han har ikke evnen til å si nei... Det er noe av problemet.

Ikke her, jeg har det på nettleser på iPad nå.

Kan prøve pc
Har heller aldri fått på i pad.. Men ikke på pc heller før et par dager siden..

Han har ikke evnen til å si nei... Det er noe av problemet.
Huff jeg er helt lik selv.. Jobbmessig.. Vanskelig å si nei, men en bør gjøre det! Det kan fort bli for mye..

Jeg kommer nok til å bruke min endel som veske til jeg får baby.
Tror nok ikke jeg kommer til å prøve på en til fordi jeg vil bare få dårlig samvittighet ovenfor dere dersom jeg vinner en til

Jeg har vel halvt lovet å selge/gi den ene til lykkeliten om jeg vinner en til...

fikk blodfortynnende sprøyte før jeg ble skrevet ut av sykehuset på fredag. den sved som pokker når jordmora satt den, og var vondt en stund etterpå. i går begynte jeg å klø der, fått en allergisk reaksjon etter den..
Men så mange dager etterpå da. og ikke er det kjent at man skal få det heller :S

Har heller aldri fått på i pad.. Men ikke på pc heller før et par dager siden..

tester pc.

Nei, ikke reklame.

Hvor dukker den opp? Når? Hva trigger den? Jeg må jo teste

Back
Topp