sov godt. Håper du får sove.Nei, skal jeg ha noen sjanse til å gjøre noe fornuftig på jobb i morgen må jeg legge meg nå.
Natta jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sov godt. Håper du får sove.Nei, skal jeg ha noen sjanse til å gjøre noe fornuftig på jobb i morgen må jeg legge meg nå.
Natta jenter
God natt, sov godt.Nei, skal jeg ha noen sjanse til å gjøre noe fornuftig på jobb i morgen må jeg legge meg nå.
Natta jenter
joda det gjør det. men fotball er ikke mye gøy det hellerÅjoda!
6.45Steike da. Hvor tidlig starter du da?
Jeg har vel halvt lovet å selge/gi den ene til lykkeliten om jeg vinner en til...
joda det gjør det. men fotball er ikke mye gøy det heller
Sov godtNei, skal jeg ha noen sjanse til å gjøre noe fornuftig på jobb i morgen må jeg legge meg nå.
Natta jenter
Sov godt <3<3Nei, skal jeg ha noen sjanse til å gjøre noe fornuftig på jobb i morgen må jeg legge meg nå.
Natta jenter
Haha.. Du må ikke føle deg forpliktet til det, jeg tullet jo egentlig, du må gjerne ha to.![]()
Hjeeelp. Rydde rydde ryddeHjemmet står på hodet. Takstmannen kommer Kl 13 i morgen! Hjeeeeeelp!!!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hjemmet står på hodet. Takstmannen kommer Kl 13 i morgen! Hjeeeeeelp!!!
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jeg håper alle vinner en hvervi får se.
Jeg vinner neppe to. og du skal vinne din egen![]()
har man interessen så. jeg har 0 interess og bryr meg ikke om hvem som spiller helleralt ettersom hvem som spiller, det
vi får se.
Jeg vinner neppe to. og du skal vinne din egen![]()
Hahaha!!Jeg tenkte forresten på dere da jeg kom over denne her da jeg kjedet meg og surfet på nettet i stad: http://www.seher.no/kjendis/jeg-ante-ikke-de-kunne-filme-så-nært-71751
Vis vedlegget 63084
Jeg håper alle vinner en hver![]()
Såpass tidlig faktisk. Jaja, det meste går jo. Å det positive er jo at du er tidlig ferdig ja.6.45Jeg jobber bare 6 timer og 45 min hver dag.. Så har jeg 45 minutt "ubunden tid" som jeg sitter på kontoret, eller jobber hjemme
![]()