Bruker app eller nettleser på iPad? Hvilen nettleser på iPad og hvilken på pc?Har heller aldri fått på i pad.. Men ikke på pc heller før et par dager siden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker app eller nettleser på iPad? Hvilen nettleser på iPad og hvilken på pc?Har heller aldri fått på i pad.. Men ikke på pc heller før et par dager siden..
Hørtes rart ut at du fikk reaksjon så lenge etterpå da... Hmm..fikk blodfortynnende sprøyte før jeg ble skrevet ut av sykehuset på fredag. den sved som pokker når jordmora satt den, og var vondt en stund etterpå. i går begynte jeg å klø der, fått en allergisk reaksjon etter den..
Men så mange dager etterpå da. og ikke er det kjent at man skal få det heller :S
det kan det.Huff jeg er helt lik selv.. Jobbmessig.. Vanskelig å si nei, men en bør gjøre det! Det kan fort bli for mye..
Kan det være noe annet da?fikk blodfortynnende sprøyte før jeg ble skrevet ut av sykehuset på fredag. den sved som pokker når jordmora satt den, og var vondt en stund etterpå. i går begynte jeg å klø der, fått en allergisk reaksjon etter den..
Men så mange dager etterpå da. og ikke er det kjent at man skal få det heller :S
fikk flere og. men de reagerte jeg ikke på.Hørtes rart ut at du fikk reaksjon så lenge etterpå da... Hmm..
Den dukker opp når jeg klikker inn på siden hvis jeg ikke har vært der en stund.. Også kan det plutselig dukke opp også.. Mens jeg skriver f.eks. Så kan du klikke på krysse å få det bort, eller så må du vente i 5 sek..tester pc.
Nei, ikke reklame.
Hvor dukker den opp? Når? Hva trigger den? Jeg må jo teste
Kan de bare ha truffet litt feil kanskje? Nei huff, ikke vet jeg. Men hørtes veldig rart ut...fikk flere og. men de reagerte jeg ikke på.
men må være den , for er samme stedet og stikksåret er blått :S
Jeg er kjempetrett... Snart kan jeg SOVE... Bare jobbe halv dag imorgen, så det er fantastisk...Å nå ble jeg trøtt..
ja det tror jeg.Kan de bare ha truffet litt feil kanskje? Nei huff, ikke vet jeg. Men hørtes veldig rart ut...
Jeg skal jobbe full dag, men slutter 13.30Jeg er kjempetrett... Snart kan jeg SOVE... Bare jobbe halv dag imorgen, så det er fantastisk...
Får satse på at det bare er det ja.ja det tror jeg.
frustrerndeDen dukker opp når jeg klikker inn på siden hvis jeg ikke har vært der en stund.. Også kan det plutselig dukke opp også.. Mens jeg skriver f.eks. Så kan du klikke på krysse å få det bort, eller så må du vente i 5 sek..
aner ikke hva det skulle være i såfall. men er blåmerke etter stikket også. må være denKan det være noe annet da?
Ja det er i grunnen det! Nå har det ikke vært på en stund dafrustrernde
Har ikke sett noe til det
Steike da. Hvor tidlig starter du da?Jeg skal jobbe full dag, men slutter 13.30Så dagen starter tidlig..
nei nå satte mannen på fotball...finnes ikke noe som er kjedligere enn fotball
Enig. Det er veldig kjedlig og:/nei nå satte mannen på fotball...finnes ikke noe som er kjedligere enn fotball