men jeg savner deg...
Savner deg og. Mannen lurte på hva jeg lo av her en dag, så sa jeg: "Åh, det var noe Sara skrev".
Mannen så lenge på meg og spurte: "Kjenner jeg Sara?"
Hahahaha.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men jeg savner deg...
Jeg søker gjennom Samordnet opptak så søkte i mars, men får ikke svar før juni/juli en gang.
Husker ikke nøyaktig når
blir bare å ta opp fag, så jeg kan komme inn på sykepleier/barnepleierSå kjekt! Hva slags skole da?
Og kanskje du skal være gravid også? Eller var ikke det med i dine tanker (som du ikke delte med lederen)?
Ah. Ja, Samordna opptak. Det er vel ofte i slutten av juli. Det året jeg søkte på studier fikk vi svar 20. juli.![]()
Skal se om jeg finner ut hvor jeg leste det.Det har jeg aldri hørt, og jeg blir ikke kvalm sånn. Jeg blir bare kvalm av EL, tr og graviditet jeg. Og når jeg er syk. Blir ikke kvalm av bevegelse. Bare hormoner.
Men du ligger ikke helt i rute denne måneden for 1700.
Du får vinne Elizabeth i løpet av graviditeten din. Vi skal jo lage skravletråd på februar...![]()
Savner deg og. Mannen lurte på hva jeg lo av her en dag, så sa jeg: "Åh, det var noe Sara skrev".
Mannen så lenge på meg og spurte: "Kjenner jeg Sara?"
Hahahaha.....
Her var det:Skal se om jeg finner ut hvor jeg leste det.
blir bare å ta opp fag, så jeg kan komme inn på sykepleier/barnepleierfikk det plutselig for meg i natt at det SKAL jeg nå!
Men fy flate å fine de veskene er.
Til og med mannen som ikke er så veldig veske interessert, klarte å kommentere at den så fin ut når jeg fikk den
Jeg har så lyst å vinne en sånn i løpet av året!!!Men fy flate å fine de veskene er.
Til og med mannen som ikke er så veldig veske interessert, klarte å kommentere at den så fin ut når jeg fikk den
Men fy flate å fine de veskene er.
Skal se om jeg finner ut hvor jeg leste det.
Ikke-røykere er visst også mer utsatt. Takk for den, liksom!
Det høres ut som noe for deg! Ønsker du en lederstilling der du jobber?Offentlig administrasjon og ledelse
Blir ikke 1700 på meg denne mnd nei. går greit det.
Jeg har så lyst å vinne en sånn i løpet av året!!!