Felles skravle 2015

men jeg savner deg...

Savner deg og. Mannen lurte på hva jeg lo av her en dag, så sa jeg: "Åh, det var noe Sara skrev".

Mannen så lenge på meg og spurte: "Kjenner jeg Sara?"

Hahahaha.....

Jeg søker gjennom Samordnet opptak så søkte i mars, men får ikke svar før juni/juli en gang.
Husker ikke nøyaktig når

Ah. Ja, Samordna opptak. Det er vel ofte i slutten av juli. Det året jeg søkte på studier fikk vi svar 20. juli. :)

Og kanskje du skal være gravid også? Eller var ikke det med i dine tanker (som du ikke delte med lederen)?

joda, mine tanker, men det sa jeg ikke til ham

Gravid og studere skal gå, så i mitt hode var det mer "og når jeg finnner ut at skole for eldste går fint, så er jeg så gravid innen neste semester at det ikke er noe god ide, for jeg skal snart ha permisjon, så vi får se om det blir studier sånn om 2-3 år.. Om 3 år har jeg to skoleunger...

Ah. Ja, Samordna opptak. Det er vel ofte i slutten av juli. Det året jeg søkte på studier fikk vi svar 20. juli. :)

Er mange år siden jeg gjorde det sist, så jeg husker ikke.
Har sett det men akkurat nå er jeg blank

Det har jeg aldri hørt, og jeg blir ikke kvalm sånn. Jeg blir bare kvalm av EL, tr og graviditet jeg. Og når jeg er syk. Blir ikke kvalm av bevegelse. Bare hormoner.
Skal se om jeg finner ut hvor jeg leste det.

Men du ligger ikke helt i rute denne måneden for 1700.

Du får vinne Elizabeth i løpet av graviditeten din. Vi skal jo lage skravletråd på februar... :p

Blir ikke 1700 på meg denne mnd nei. går greit det.

her blinker og buldrer det :/ kommer nærmere og nærmere. liker ikke når dette kommer for nært

Men fy flate å fine de veskene er.
Til og med mannen som ikke er så veldig veske interessert, klarte å kommentere at den så fin ut når jeg fikk den

Savner deg og. Mannen lurte på hva jeg lo av her en dag, så sa jeg: "Åh, det var noe Sara skrev".

Mannen så lenge på meg og spurte: "Kjenner jeg Sara?"

Hahahaha.....

han gjør vel gjerne ikke det.

blir bare å ta opp fag, så jeg kan komme inn på sykepleier/barnepleier :) fikk det plutselig for meg i natt at det SKAL jeg nå!

Noen ganger så må man bare følge magefølelsen. :)

Men fy flate å fine de veskene er.
Til og med mannen som ikke er så veldig veske interessert, klarte å kommentere at den så fin ut når jeg fikk den
Jeg har så lyst å vinne en sånn i løpet av året!!!

Ikke-røykere er visst også mer utsatt. Takk for den, liksom!

Vi er i det minste også mindre utsatt for undervektige foster, prematur fødsel og andre sånne greier røyking mefører

Blir ikke 1700 på meg denne mnd nei. går greit det.

Vi tar det igjen i graviditeten, så skal du få Elizabeth til slutt du og. Og meg. ;)

Back
Topp