Felles skravle 2015

joda, mine tanker, men det sa jeg ikke til ham

Gravid og studere skal gå, så i mitt hode var det mer "og når jeg finnner ut at skole for eldste går fint, så er jeg så gravid innen neste semester at det ikke er noe god ide, for jeg skal snart ha permisjon, så vi får se om det blir studier sånn om 2-3 år.. Om 3 år har jeg to skoleunger...

Lur plan, vi satser på den.

Vi er i det minste også mindre utsatt for undervektige foster, prematur fødsel og andre sånne greier røyking mefører
Heldigvis! Men syntes det var rart at noe så sunt som å ikke røyke, kan føre til kvalme :)

Jeg mente ikke at det ikke stemmer altså, men det stemmer ikke for meg. :p

Jeg ble bare selv litt revet med her, siden jeg tidligere kunne huske å ha lest at jeg var innenfor en mer utsatt gruppe. Håper dog ikke at det stemmer for meg :P

Heldigvis! Men syntes det var rart at noe så sunt som å ikke røyke, kan føre til kvalme :)

Men fortsatt bare 1-2 % som får sykdommen, avhengig av hvilke studier de ser på, så det er ikke veldig vanlig.

håper de fortsetter med dem!
JA! Når jeg husker det, er jeg inne og klikker på lenkene, sånn at de skal skjønne at det lønner seg å lodde ut disse veskene :D

ja, var det jeg gjorde nå :) har egentlig ventet ett år for å bestemme meg for hva jeg egentlig vil.

Fint at du har funnet ut det nå da, håper du kommer inn.

JA! Når jeg husker det, er jeg inne og klikker på lenkene, sånn at de skal skjønne at det lønner seg å lodde ut disse veskene :D

Ja. Jeg håper også de fortsetter med vesker. Om ikke hver måned, så annenhver eller noe hvert fall. ;)

Jeg ble bare selv litt revet med her, siden jeg tidligere kunne huske å ha lest at jeg var innenfor en mer utsatt gruppe. Håper dog ikke at det stemmer for meg :p

Neida, jeg kjenner mange som lider av reisesyke som ikke har hatt hyperemesis. Reisesyke tror jeg rammer mer enn 1-2 % av kvinner generelt, så det er nok mange flere som lider av reisesyke enn hyperemesis. ;)

Men fortsatt bare 1-2 % som får sykdommen, avhengig av hvilke studier de ser på, så det er ikke veldig vanlig.

Krysser fingrene at du slipper unna denne gangen, da!

Neida, jeg kjenner mange som lider av reisesyke som ikke har hatt hyperemesis. Reisesyke tror jeg rammer mer enn 1-2 % av kvinner generelt, så det er nok mange flere som lider av reisesyke enn hyperemesis. ;)
Reisesyke har ihvertfall rammet alle kvinner i min nærmeste familie, men ingen hyperremesis ennå, heldigvis :D

Krysser fingrene at du slipper unna denne gangen, da!

Jeg har vel over 50 % risiko eller noe sånt jeg da, lurer på om jeg leste at jeg har opptil 75 % risiko.... Dessverre. Men håper jo jeg og.

Back
Topp