Felles skravle 2015

Mest sannsynlig går det bra altså! Det er kun 1 % som får hyperemesis. :) Ikke tenk på det. Jeg visste jo at det var familiært (men fortsatt bare 3 % risiko), og bestilte ferier i høst allikevel.

Det er først nå som jeg vet at jeg har fått det selv at jeg ikke tør lenger.
Jeg krysser fingrene, selv om jeg har lest at folk som fort blir kvalm, er mer utsatt for det. Båt, bil, skiheiser - you name it, 5 minutter, og jeg blir dårlig.

Smart.

Jeg gleder meg veldig til rapporten om utslitte, glade barn som har opplevd mye spennende. :)

Og mor som har klart seg greit med krykkene. ;)

Live-rapporteringn fra pausene mine, kanskje? ;)

Og det må vi jo utnytte!!!

Lenge siden vi har skravlet skikkelig.

Ja, det er veldig lenge siden nå. Vår og sommer er ikke helt data-skravle-tid for meg tydeligvis. :p

Jeg har derimot forklart min sjef/hr-dude at jeg ikke ønsker å studere til høsten

Jeg har signalisert at jeg er usikker på tidskabalen når eldste begynner på skolen, siden sfo har kortere åpningstider en bhg, og da er ikke det tiden jeg ønsker å begynne å studere samtidig. Vi får prøve senere.

Jeg krysser fingrene, selv om jeg har lest at folk som fort blir kvalm, er mer utsatt for det. Båt, bil, skiheiser - you name it, 5 minutter, og jeg blir dårlig.

Det har jeg aldri hørt, og jeg blir ikke kvalm sånn. Jeg blir bare kvalm av EL, tr og graviditet jeg. Og når jeg er syk. Blir ikke kvalm av bevegelse. Bare hormoner.

Jeg har derimot forklart min sjef/hr-dude at jeg ikke ønsker å studere til høsten

Jeg har signalisert at jeg er usikker på tidskabalen når eldste begynner på skolen, siden sfo har kortere åpningstider en bhg, og da er ikke det tiden jeg ønsker å begynne å studere samtidig. Vi får prøve senere.

Og kanskje du skal være gravid også? Eller var ikke det med i dine tanker (som du ikke delte med lederen)?

blir ikke meg, men jeg har jo

ville dog gjerne hatt dennen også

Men du ligger ikke helt i rute denne måneden for 1700.

Du får vinne Elizabeth i løpet av graviditeten din. Vi skal jo lage skravletråd på februar... :p

Back
Topp