Felles skravle 2015

Haha. Her driver mannen å prøver å lære hundene å danse/gå på to bein. Skikkelig morsomt å se på, og det beste er at de klarte det...

Åja, vår danser gledelig om det er mulig å få en godbit..

Jeg lager jo gele HELT fra grunnen og uten gelatin da

ripsgele :) Men det er ikke dessertt.

Og koker du saft av bringebær trenger du ikke fun-sagt altså!

Nei, det trenger man ikke da, men kanskje sukker om du vil ha den litt ekstra søt og god.

Åja, vår danser gledelig om det er mulig å få en godbit..

Vår også. Gjør egentlig hva som helst om det er godbit på gang.

Lykkeliten, nå som du er her: Da har vi booket den ferien hvor jeg skal gå omkring i dyreparken med bekkenløsning- Om jeg bare blir gravid innen juli da....

Lykkeliten, nå som du er her: Da har vi booket den ferien hvor jeg skal gå omkring i dyreparken med bekkenløsning- Om jeg bare blir gravid innen juli da....
Men hallo, dyreparken leier ut rullestoler. Kjenner en annen som var der med kraftig bekkenløsning, og hun satt i rullestol hele tiden :D

Så koselig! Forhåpentligvis gravid uten bekkenløsning enda, eller eventuelt bare "mild" bekkenløsning og behov for noen ekstra pauser i løpet av dagen.

Kan tenke meg du får høre Sabeltann-sangene en stund til nå da? Noen som gleder seg? :)

sukker ja, gele må ha sukker :) Det slaø være søtt

Hehe.. Jepp. Godt jeg kan diskutere sukker med dere nå som jeg egentlig skulle trappe ned på sukker. :p

Men hallo, dyreparken leier ut rullestoler. Kjenner en annen som var der med kraftig bekkenløsning, og hun satt i rullestol hele tiden :D

Altså, ja, om jeg blir så dårlig, så har da Lykkeliten og jeg forlengst funnet ut det da.

Vi snakket om denne ferien når vi prøvde på.... desember?

Men jeg blir ikke såååååå dårlig. Og ikke innen juli i alle fall, jeg er jo ikke gravid enda engang

Krykker har jeg dog planer om, dersom bekkenet er kranglete.

Back
Topp