Så utrolig fantastisk. Hvor langt var du på vei nå?Hurra, ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig fantastisk. Hvor langt var du på vei nå?Hurra, ja!
4 uker i morgenSå utrolig fantastisk. Hvor langt var du på vei nå?
Å4 uker i morgenRakk akkurat ikke januar, så venter den 5. februar.
Vi har også stengt på vår skole på fredag, men vet det er litt forskjellig praksis fra skole/bhg til skole/bhg. Må du ha barna med på jobb, da?Ja, torsdag er fri, og fredag er bhg stengt.
Ja mange har planleg dag da. Vi har åpent!Ja, torsdag er fri, og fredag er bhg stengt.
Februar er en fin mnd da4 uker i morgenRakk akkurat ikke januar, så venter den 5. februar.
Jeg også. Nå bare gliser jeg.Februar er en fin mnd daSåå glad på dine vegne...
Lykkeliten, hvor ble det av deg????
å som vi skulle skravle! JEG som skulle fortelle deg om ferieplanene våre og superskravle med deg!!!
Takk! Jeg håper på at jeg får med meg en haug av temperneÅGRATULERER!!
Håper flere av de andre kommer etter til februar med deg da
![]()
Takk! Jeg håper på at jeg får med meg en haug av temperneHittil er det bare folk med termin i den første uken som har kommet over til februar, så det er masse plass!
Bare e stoffer; )
Noen som har prøvd å lage gele fra bunnen av?
Så herligt med tur sammen med kjæresten da. Viktig det og iblant.Jeg er tilbake nå. Mannen ville gå en tur, og satte ishockey kampen på pause. Så ble det litt kjærestekveld først allikevel.![]()
Februar er bra! Den eneste bekymringen ang mnd er det at jeg ikke har noen vinterjakker som rommer både meg og magenFebruar er en fin mnd daSåå glad på dine vegne...
Jeg har lagt det med fun saft, veldig godt!Ja? Det er jo bare å blande gelatinpulver i hva som helst flytende?![]()
Hehe.... nei...
men jeg trenger ham først i humør til å lage "invitasjosliste" til fellesbursdagen vår. så jeg kan få numrene til de jeg mangler fra hans foreldre (min side av familie har jeg jeg) og sende ut sms for å høre hvem som er på ferie, så vi kan fastslå gjestelista og begynne å planlegge.
Det gjør jeg også en hel del av for tidenJeg også. Nå bare gliser jeg.
Det ordner seg!!!Februar er bra! Den eneste bekymringen ang mnd er det at jeg ikke har noen vinterjakker som rommer både meg og magenMen, det ordner seg
![]()