Felles skravle 2015

Ja, torsdag er fri, og fredag er bhg stengt.

4 uker i morgen:) Rakk akkurat ikke januar, så venter den 5. februar.
Å :D:D GRATULERER!! :D Håper flere av de andre kommer etter til februar med deg da;)

Ja, torsdag er fri, og fredag er bhg stengt.
Vi har også stengt på vår skole på fredag, men vet det er litt forskjellig praksis fra skole/bhg til skole/bhg. Må du ha barna med på jobb, da?

Lykkeliten, hvor ble det av deg????

å som vi skulle skravle! JEG som skulle fortelle deg om ferieplanene våre og superskravle med deg!!!

Jeg er tilbake nå. Mannen ville gå en tur, og satte ishockey kampen på pause. Så ble det litt kjærestekveld først allikevel. :p

Å :D:D GRATULERER!! :D Håper flere av de andre kommer etter til februar med deg da;)
Takk! Jeg håper på at jeg får med meg en haug av temperne :) Hittil er det bare folk med termin i den første uken som har kommet over til februar, så det er masse plass!

Hvordan går det med deg Sara? Nærmer eggløsning seg?:)

Takk! Jeg håper på at jeg får med meg en haug av temperne :) Hittil er det bare folk med termin i den første uken som har kommet over til februar, så det er masse plass!
:D:D HÅPER DET!!

Februar er en fin mnd da:) Såå glad på dine vegne...
Februar er bra! Den eneste bekymringen ang mnd er det at jeg ikke har noen vinterjakker som rommer både meg og magen :P Men, det ordner seg:)

Hehe.... nei...

men jeg trenger ham først i humør til å lage "invitasjosliste" til fellesbursdagen vår. så jeg kan få numrene til de jeg mangler fra hans foreldre (min side av familie har jeg jeg) og sende ut sms for å høre hvem som er på ferie, så vi kan fastslå gjestelista og begynne å planlegge.

Og så må du jo skrive ønskelisten om dugnad for å få drivhus. :)

Februar er bra! Den eneste bekymringen ang mnd er det at jeg ikke har noen vinterjakker som rommer både meg og magen :p Men, det ordner seg:)
Det ordner seg!!! :D Det har ikke jeg heller. Men den tid, den sorg :D

Back
Topp