Molly
Med lille spira i magen <3
Det skjønner jegJa absolutt. Å savner den tiden jeg kunne ha alt. Spesielt et kaldt glass med melk etter treningsturer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegJa absolutt. Å savner den tiden jeg kunne ha alt. Spesielt et kaldt glass med melk etter treningsturer.
Ja, er jo det. Men en venner seg til det meste (men av og til så sprekker jeg da dessverre, og da får jeg svi).Det skjønner jegHuff, det må være noe dritt. :/
Ja veldig. Har vært i bryllup i gårJa
du da?
Ja veldig. Har vært i bryllup i gårFantastisk dag. God mat, gode kaker, gode venner
![]()
Ja en gjør jo det! Og ja en skal være sterk for å aldri sprekkeJa, er jo det. Men en venner seg til det meste (men av og til så sprekker jeg da dessverre, og da får jeg svi).
JA veldig!! Men kjenner jeg er litt sliten etter helgen i dag! Å ikke helt klar for en lang jobb uke til uka!Kjekt
Haha. Ja det skal en væreJa en gjør jo det! Og ja en skal være sterk for å aldri sprekke![]()
Ikke rart du er sliten da. Mye kjøring og mye som har skjedd på en kort helg...JA veldig!! Men kjenner jeg er litt sliten etter helgen i dag! Å ikke helt klar for en lang jobb uke til uka!
Vaffler.. NammmHaha. Ja det skal en væreJeg er ikke så sterk
Åh, mannen står å steker vafler nå... nam
JA veldig!! Men kjenner jeg er litt sliten etter helgen i dag! Å ikke helt klar for en lang jobb uke til uka!
Perfekt kveldsmat ikveld kjenner jeg...Vaffler.. Nammm![]()
LANTERNE ER DU GRAVID???!!!!Torsdag er fri, da![]()
Å, det stemmer. Det er fiiint.Torsdag er fri, da![]()
Slitsomt da...Ja torsdag er fri.. Men mandag og tirsdag blir lange... Møter etter jobb på kveldstid!
HURRA
Hurra, ja!HURRA![]()