Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Her driver mannen å prøver å lære hundene å danse/gå på to bein. Skikkelig morsomt å se på, og det beste er at de klarte det...
Mente å koke det opp med sukker osv som i saft ja. Dårlig forklartJeg tror du da må koke bringebærsaft, for kun vann og bringebær blir veldig smakløst.
Jeg lager jo gele HELT fra grunnen og uten gelatin da
ripsgeleMen det er ikke dessertt.
Og koker du saft av bringebær trenger du ikke fun-sagt altså!
Åja, vår danser gledelig om det er mulig å få en godbit..
Nå fikk jeg bare mer lyst til å prøve...Om du koker det opp til saft går det nok bra. Må ha i en del sukker da, for gelatinpulver er jo ikke søtt, det er bare protein.
Jeg har laget ofte av saft men med hele bær blandet inn i når den er halvstiv.
Nei, det trenger man ikke da, men kanskje sukker om du vil ha den litt ekstra søt og god.
Her danset de begge på likt for å få vaffel som belønningÅja, vår danser gledelig om det er mulig å få en godbit..
Men hallo, dyreparken leier ut rullestoler. Kjenner en annen som var der med kraftig bekkenløsning, og hun satt i rullestol hele tidenLykkeliten, nå som du er her: Da har vi booket den ferien hvor jeg skal gå omkring i dyreparken med bekkenløsning- Om jeg bare blir gravid innen juli da....
Mine er litt sære på godbiter. Men vafler var supert syns de.Vår også. Gjør egentlig hva som helst om det er godbit på gang.
Lykkeliten, nå som du er her: Da har vi booket den ferien hvor jeg skal gå omkring i dyreparken med bekkenløsning- Om jeg bare blir gravid innen juli da....
Men da blir det nok knallgodt! Fikk nesten lyst til å prøve selvMente å koke det opp med sukker osv som i saft ja. Dårlig forklart![]()
Nå fikk jeg bare mer lyst til å prøve...
sukker ja, gele må ha sukkerDet slaø være søtt
dentasticks er det vår oftest danser for...
Men hallo, dyreparken leier ut rullestoler. Kjenner en annen som var der med kraftig bekkenløsning, og hun satt i rullestol hele tiden![]()
Nei sier god natt. Telefonen får få litt fred. Ha en fin kveld jenter...