Felles skravle 2015

Så koselig! Forhåpentligvis gravid uten bekkenløsning enda, eller eventuelt bare "mild" bekkenløsning og behov for noen ekstra pauser i løpet av dagen.

Kan tenke meg du får høre Sabeltann-sangene en stund til nå da? Noen som gleder seg? :)

Ungene vet det ikke enda, og det er JULUS-sangen det går i....

Altså, ja, om jeg blir så dårlig, så har da Lykkeliten og jeg forlengst funnet ut det da.

Vi snakket om denne ferien når vi prøvde på.... desember?

Men jeg blir ikke såååååå dårlig. Og ikke innen juli i alle fall, jeg er jo ikke gravid enda engang

Krykker har jeg dog planer om, dersom bekkenet er kranglete.

Vi har snakket om rullestol tidligere ja. Hehe..

Men krykker og pauser på parkebenkene kan bli aktuelt i juli ja.

Du skal jo til februar noen dager før meg du nå.

Unnskyld. Julius-sangen selvfølgelig. Haha..

Når skal dere fortelle dem det da?

Mine er litt sære på godbiter. Men vafler var supert syns de.

Min kan ta hva som helst. I går tok hun en bille ute og var like fornøyd som om hun hadde fått en godbit....

Og jeg kan gjerne være gravid, ikke mer en max 10-11 uker (forutsetter el i disse tider, som vi får fulltreffer på) så bekkenet er sikkert ikke så ille. Krykker ved behov, pauser, vi har TRE hele dager i parken, så vi har tid til pauser.

Og sover i Kardemommeby.

Skal på show, så det blir nok sabeltann-sanger etterhvert ogsååå

Altså, ja, om jeg blir så dårlig, så har da Lykkeliten og jeg forlengst funnet ut det da.

Vi snakket om denne ferien når vi prøvde på.... desember?

Men jeg blir ikke såååååå dårlig. Og ikke innen juli i alle fall, jeg er jo ikke gravid enda engang

Krykker har jeg dog planer om, dersom bekkenet er kranglete.
Viktig å være forberedt! Håper du blir gravid nå og at bekkenet oppfører seg ihvertfall til etter dyreparken :)

Og jeg kan gjerne være gravid, ikke mer en max 10-11 uker (forutsetter el i disse tider, som vi får fulltreffer på) så bekkenet er sikkert ikke så ille. Krykker ved behov, pauser, vi har TRE hele dager i parken, så vi har tid til pauser.

Og sover i Kardemommeby.

Skal på show, så det blir nok sabeltann-sanger etterhvert ogsååå

Hihi..

Men hvordan og når skal dere fortelle ungene dette? Jeg synes det er så gøy når unger gleder seg til noe. :)

Unnskyld. Julius-sangen selvfølgelig. Haha..

Når skal dere fortelle dem det da?

Vet ikke, bestilte i dag, et par minutter før vi dro til mine foreldre en tur, og trøtte/sure unger som ikke ville legge seg og krigsstemning i kjelleren..... vi tar det en annen dag. Så skal vi se dyrepasserene og sommer i dyreparken på tv og forberede oss.

Jeg gleder meg veldig!!!

Vi har fått plassert hunden for disse dagene :)

Viktig å være forberedt! Håper du blir gravid nå og at bekkenet oppfører seg ihvertfall til etter dyreparken :)

Håper på en liten spire. spent på om det blir gyn før eller etter ferien, forventer etter, så antakelig ikke gravid i sommer. Men vi prøver.

Hihi..

Men hvordan og når skal dere fortelle ungene dette? Jeg synes det er så gøy når unger gleder seg til noe. :)

De skal absolutt få glede seg, men det er to mnd til, så det skal de rekke.

Du får få rapport når det er fortalt :)

Vet ikke, bestilte i dag, et par minutter før vi dro til mine foreldre en tur, og trøtte/sure unger som ikke ville legge seg og krigsstemning i kjelleren..... vi tar det en annen dag. Så skal vi se dyrepasserene og sommer i dyreparken på tv og forberede oss.

Jeg gleder meg veldig!!!

Vi har fått plassert hunden for disse dagene :)

Åh. Det høres så utrolig hyggelig ut. Jeg blir nesten litt misunnelig, men kjenner at jeg gleder meg til å ha barn å planlegge ferie for. Jeg er nesten lei av å planlegge ferier for bare oss to. :p

Neida, det er godt med sånne før-barn-ferier også, vi nyter jo tiden nå så godt vi kan, og tuller jo litt med at "Ja, dette kan vel hende vi ikke få gjort så mye av de neste årene." Men jeg gleder meg til det nå og.

Håper på en liten spire. spent på om det blir gyn før eller etter ferien, forventer etter, så antakelig ikke gravid i sommer. Men vi prøver.

Venter og ser. Jeg håper du blir gravid av deg selv nå som kroppen din vet at den snart skal få medisiner (sånn som den gjorde før).

Og hvis ikke så får vi se når du får brev i posten ja.

De skal absolutt få glede seg, men det er to mnd til, så det skal de rekke.

Du får få rapport når det er fortalt :)

Gleder meg. Du får sette på Julius-sangen på full guffe. :D

Åh. Det høres så utrolig hyggelig ut. Jeg blir nesten litt misunnelig, men kjenner at jeg gleder meg til å ha barn å planlegge ferie for. Jeg er nesten lei av å planlegge ferier for bare oss to. :p

Neida, det er godt med sånne før-barn-ferier også, vi nyter jo tiden nå så godt vi kan, og tuller jo litt med at "Ja, dette kan vel hende vi ikke få gjort så mye av de neste årene." Men jeg gleder meg til det nå og.
Jeg kjenner meg veldig igjen! Nå må vi ha byferier og opplevelser, for det kan vi jo ikke gjøre igjen på lenge :P
Vinsmaking og pub til pub-runder var planen, men nå blir det bare mannen som får smake. Gjør meg fint lite, selv om jeg i utgangspunktet er glad i både øl og vin.

Her kommer Julius som alle vil se, han svinger seg i toppen av et tre... Nå synger jeg bare på den! :D

Joda, før barn er også kjekt. Vi gjorde ikke så mye da, hjem til mine eller hans foreldre.

Bortsett fra bryllupsreisen.

Men ferie for barna, med dem, er noe annet, på godt og vondt.

Venter og ser. Jeg håper du blir gravid av deg selv nå som kroppen din vet at den snart skal få medisiner (sånn som den gjorde før).

Og hvis ikke så får vi se når du får brev i posten ja.

Venter stadig på brevet. Og håper jo å bli gravid uten.

Jeg kjenner meg veldig igjen! Nå må vi ha byferier og opplevelser, for det kan vi jo ikke gjøre igjen på lenge :p
Vinsmaking og pub til pub-runder var planen, men nå blir det bare mannen som får smake. Gjør meg fint lite, selv om jeg i utgangspunktet er glad i både øl og vin.

Vi har ingen sommerferieplaner, vi var på en ferie nå på våren, som vi bestilte i høst. Men etter at jeg ble gravid i desember så har vi skjønt at vi ikke kan bestille en eneste ferie når vi prøver. :( Man får ikke refundert noen ting av forsikringsselskapet pga. sykdom som følge av graviditet, og jeg fikk jo hyperemesis og ble sengeliggende mellom uke 5-6. Jeg har høy risiko for å få det på nytt pga. familiær risiko (arvelighet) og økt risiko fordi jeg selv har hatt det tidligere (jo flere ganger man har hatt det selv jo høyere risiko for å få det på nytt). Så vi tør ikke bruke masse penger på ferier som vi kanskje bare må la være å dra på. Så vi får eventuelt hoppe på noe. Vi skal nok reise litt rundt på sparket, og på hytta, og utpå med båt osv. Men ingen ferier ellers planlagt videre nå.

Back
Topp