Felles skravle 2015

Trenger noen synspunkter fra dere, haha.Hjelp

1. I går fikk jeg ekstremt vondt rett over symfysen på høyre side, sånn 5-6 ganger på 3 timer, i tillegg til mensensmerter (ringte føden, men de ville avvente litt. Fikk ikke mer vondt etter det)
2. På vei til jobb idag begynte det stikke i dåsa, og gjør det iblandt enda
3. Merket nettopp at magen har sunket.

Er 30+1 idag, kan det være han har snudd seg, og evnt festet seg? Kjenner forsåvidt noe som minner om ei rumpe oppi ribbeina på høyre side, og føtter som spenner tilbake på venstre.
Er ikke det litt vel tidlig?

Kjenner ikke til d du beskriver. Ring jordmor og hør om du kan komme på
En kontroll.
 
Huff :p tv´en står på i bakgrunnen her, så titter jeg bort og det er skjønnhetskonkurranser i statene. Er det rart det er mange overfladiske damer der etter hvert? hei jeg heter ... jeg er 5år og jeg er en DIVA? joda :p
Helt grusomt å se på!
Det er strålande sol ute, og eg sit inne og jobbar overtid. Æsj!
Selvfølgelig er det greit.
Takk for oppdateringen :)
Jeg har vondt i ribbeina :( uansett hvordan jeg sitter :(
god ettermiddag jenter! hvordan har dagen deres hvert?!
Noen andre som sliter med og finne navn ?? Jeg syntes aleena er veldig fint men blir vell litt mye med Aleena Alice .. må liksom ha Alice siden hun skal oppkalles etter oldemoren hmm vanskelig. .
Må snart få navn ho er jo en mnd allerede :p
Er vel mer mødrene som lever gjennom døtrene sine... Tragisk. Verste er hvor mye barna går igjennom, her vokses det, sprayet med spray tan og evigheter med "trening". Barna kjenner ikke til noe annet..
"Hva skjer a bagera?"
Har huset for meg sjølv i ein time eller to, og lurer veldig på kva eg skal finna på :p Sitta i sofaen og vera på BV? Tja, ser slik ut :)
sitter no her på bv da :p jenta er i dusjen.. så er bare å sende henne i sengs snart :)
Alice er jo isåfall kjempe fint !:D men enig i at aleena alice kræsja litt :p
Her blir det vist fruktsalat med vaniljeis :D mannen ringte fra butikken og spurte om jeg ville ha :p nam nam :D


Random quotes!
Hjelp meg få liv i denne tråden da:D
Savner liv her
 
Random quotes!
Hjelp meg få liv i denne tråden da:D
Savner liv her
Hehe.. det var lenge siden..! Er veldig lite på bv for tiden desverre.. så mye annet å gjøre når man er mamma til en herlig gutt ;-) men sett at det har vært sinnsykt stille her..! Hvordan går det med dere?
 
Hehe.. det var lenge siden..! Er veldig lite på bv for tiden desverre.. så mye annet å gjøre når man er mamma til en herlig gutt ;-) men sett at det har vært sinnsykt stille her..! Hvordan går det med dere?
Mye å gjøre om dagene her og. Men nå sover hun:)
Alt går bra med oss, hun er virkelig veldig snill og enkel å ha med å gjøre!

Dere da?:):)
 
Mye å gjøre om dagene her og. Men nå sover hun:)
Alt går bra med oss, hun er virkelig veldig snill og enkel å ha med å gjøre!

Dere da?:):)
Alt er bra med oss! Han er virkelig en godgutt - blid og snill! Det er full fart med oppussing osv når han sover, så da er det ikke så mye overskudd igjen. Nå skal jeg legge meg jeg og :) han sover søtt allerede ;-)
 
Alt er bra med oss! Han er virkelig en godgutt - blid og snill! Det er full fart med oppussing osv når han sover, så da er det ikke så mye overskudd igjen. Nå skal jeg legge meg jeg og :) han sover søtt allerede ;-)
God natt og sov godt!:)håper du titter innom her i morgen:)
 
Det er så spennende å høre om hvordan det går med dere som har født allerede. Her må vi enda vente noen måneder til :)
 
Halloen :D Her er det fult kjør! Jr er tilbake i bhg etter tre veker ferie, twinsa blir større og me skal selga huset. Det siste tar livet av meg med spenning :p Siste visning i dag og så kan me få slappa litt av :)
 
Halloen :D Her er det fult kjør! Jr er tilbake i bhg etter tre veker ferie, twinsa blir større og me skal selga huset. Det siste tar livet av meg med spenning :p Siste visning i dag og så kan me få slappa litt av :)

Oioioi! Lukke til på visningen! Har d vært mange på tidligere visninger?
 
Oioioi! Lukke til på visningen! Har d vært mange på tidligere visninger?

Ja, er 11 stk som har satt seg opp på lista, har hatt 6 privatvisninger og det er bekrefta minimum tre stk i dag :) Eg bar bekymra for at ein ikkje ville holde pga ferietid :p
 
Back
Topp