Felles skravle 2015

Ja, er 11 stk som har satt seg opp på lista, har hatt 6 privatvisninger og det er bekrefta minimum tre stk i dag :) Eg bar bekymra for at ein ikkje ville holde pga ferietid :p

Oi, så bra! Da virker d som om dere skal få solgt ja :)
 
Har termin i desember. Håper tiden går fort ;)
Plutselig er det din tur:) hvilken dato?
Halloen :D Her er det fult kjør! Jr er tilbake i bhg etter tre veker ferie, twinsa blir større og me skal selga huset. Det siste tar livet av meg med spenning :p Siste visning i dag og så kan me få slappa litt av :)
Oj. Selge huset? Har dere bodd der lenge?
Hahaha, herlig!

Hvordan går det med deg da? :)
Bare bra:D mlni er blitt såå stor!
Med deg da?
Ok. Du er tilgitt! ;)
Så bra :D :D
Du gjør på i dag da?
 
Plutselig er det din tur:) hvilken dato?

Oj. Selge huset? Har dere bodd der lenge?

Bare bra:D mlni er blitt såå stor!
Med deg da?

Så bra :D :D
Du gjør på i dag da?

6. :) ja, jeg regner med at tiden går fort. Har jo en del å ordne først :D
 
Bare bra:D mlni er blitt såå stor!
Med deg da?

Ååh, leste at hun er 5 måneder allerede! Utrolig hvor fort tiden går altså!

Joda, går greit med meg. Har straks en måned til termin og kroppen er i full gang med å forberede seg. Så mye vondter nå på slutten.. Men ellers går det greit :)
 
Det er så spennende å høre om hvordan det går med dere som har født allerede. Her må vi enda vente noen måneder til :)
Her er mini snart 4 mnd og vi har såvidt begynt å smake frukt og grønnsaker! Kjempegøy! Ellers prater han i ett og smiler og sjarmerer. Ruller fra rygg til siden og kommer seg snart over på magen selv. Gøy fremover altså! Begynt å håndtere leker mye bedre også.. og fått personlighet! :-D
 
Ååh, leste at hun er 5 måneder allerede! Utrolig hvor fort tiden går altså!

Joda, går greit med meg. Har straks en måned til termin og kroppen er i full gang med å forberede seg. Så mye vondter nå på slutten.. Men ellers går det greit :)
Jaa! 5mnd! Helt sykt :eek: hehe

Når var termin nå igjen?
 
Overtar 1 september, men heile huset må pussast opp. Så me MÅ ta kjøkken og badet før me flyttar inn, så tidlegast 1 oktober.
Ja å bo i oppussing er ikke no kjekt!

Tiden går så alt for fort! Her begynte Snuppa på storbarnsavdeling i går!! Det er over 3 år siden jeg fødte en liten baby :eek:

Termin er 11 september :)
Det er jo ikke lenge til :D
 
Her blir det liv - rai rai ;)
alt bra jenter?
 
Back
Topp