Felles skravle 2015

Noen som har vært i stavern?
 
Er det normalt at baby på 4 uker bare sover 1 time på "dagen"? Fra 12:00 på formiddagen til 04 på natta sover han kun en time !!! Og fra 04-12 igjen sover han 2 timer amme, 2 timer amme..
 
Er det normalt at baby på 4 uker bare sover 1 time på "dagen"? Fra 12:00 på formiddagen til 04 på natta sover han kun en time !!! Og fra 04-12 igjen sover han 2 timer amme, 2 timer amme..

Vet ikke helt. I starten så sov min mest, og så gradvis ble hun mer våken. Én time våken, én time dupp. Nå, 4,5-5 mnd, så har d vært 30 min dupp, 2 t våken. Men til gjengjeld sover hun hele natten fra ca 9 til ca 7. (Pupper i løpet av natten da, men samsover så merker nesten ikke noe til d).

Du kan jo høre med helsestasjonen?
 
Er det normalt at baby på 4 uker bare sover 1 time på "dagen"? Fra 12:00 på formiddagen til 04 på natta sover han kun en time !!! Og fra 04-12 igjen sover han 2 timer amme, 2 timer amme..
Jeg hadde et par dager hvor mini omtrent ikke sov mer enn totalt 9-10 timer i løpet av 24 timer og da var kanskje 2 av de om natten. Min var et par uker og hadde økedøgn. Spise hele tiden og hadde problemer med å finne roen. Det går over :)
 
Jeg hadde et par dager hvor mini omtrent ikke sov mer enn totalt 9-10 timer i løpet av 24 timer og da var kanskje 2 av de om natten. Min var et par uker og hadde økedøgn. Spise hele tiden og hadde problemer med å finne roen. Det går over :)

Han har vært sånn siden han var 1 uke gammel, altså i 3 uker sammenhengende men :p 10 timer er normalen her :(
 
Back
Topp