Hadde besøk av besteforeldrene mine akkuratUff så kjedelig:/
Hvilken skal du kjøpe deg?
Så bra!hva skal du i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde besøk av besteforeldrene mine akkuratUff så kjedelig:/
Hvilken skal du kjøpe deg?
Så bra!hva skal du i dag da?
Har en veldig engasjert 6-åring her i allefall![]()
Endelig litt fint vær her, det er deilig![]()
Herlig da!Ja, d har vi her og. Veldig opptatt av lillesøster, og lillesøster er veldig opptatt av storesøster![]()
Ja det er lov å håpeHåper på finvær på Sørlandet til helgen![]()
Så koseligHadde besøk av besteforeldrene mine akkurat
Nei rett borti herSå koseligbor de langt unna?
ÅneeeiNei rett borti hermen bestefar havna på sykehuset i dag
![]()
God bedring til hanNei rett borti hermen bestefar havna på sykehuset i dag
![]()
Nei rett borti hermen bestefar havna på sykehuset i dag
![]()
Nei der har jeg aldri vært. Skal du dit?Noen som har vært i stavern?
Ja håper detUff da! Håper d ordner seg!
Takk for detGod bedring til han![]()
Er det normalt at baby på 4 uker bare sover 1 time på "dagen"? Fra 12:00 på formiddagen til 04 på natta sover han kun en time !!! Og fra 04-12 igjen sover han 2 timer amme, 2 timer amme..
Vi skal til Larvik men tenkte meg innom stavern sentrum førstNei der har jeg aldri vært. Skal du dit?![]()
Jeg hadde et par dager hvor mini omtrent ikke sov mer enn totalt 9-10 timer i løpet av 24 timer og da var kanskje 2 av de om natten. Min var et par uker og hadde økedøgn. Spise hele tiden og hadde problemer med å finne roen. Det går overEr det normalt at baby på 4 uker bare sover 1 time på "dagen"? Fra 12:00 på formiddagen til 04 på natta sover han kun en time !!! Og fra 04-12 igjen sover han 2 timer amme, 2 timer amme..
Jeg hadde et par dager hvor mini omtrent ikke sov mer enn totalt 9-10 timer i løpet av 24 timer og da var kanskje 2 av de om natten. Min var et par uker og hadde økedøgn. Spise hele tiden og hadde problemer med å finne roen. Det går over![]()