Felles skravle 2015

noen som skal se greys i dag da? vet ikke om jeg klarer å holde meg våken :confused: er så slapp og kvalm i dag..
Ser ikke greys, men er glad i tven som kan oppta om det er noe som blir sendt når vi ikke kan se :) Så om det er noen programmer her som starter etter klokken ti, pleier vi alltid å ta dem opp og heller se dem dagen etter.. tipp topp :D

Ser ikke greys, men er glad i tven som kan oppta om det er noe som blir sendt når vi ikke kan se :) Så om det er noen programmer her som starter etter klokken ti, pleier vi alltid å ta dem opp og heller se dem dagen etter.. tipp topp :D

slik vil jeg også ha :)

Min stakk ut... Han er lei av å høyra meg snakka. Er så hes at når eg først har stemme så er det berre fugel som kjem ut :P
Off da.. syk? Min skal lufte bikkja, så blir borte en halvtime..

Samme her! Elsker opptaksfunksjonen

noen som skal se greys i dag da? vet ikke om jeg klarer å holde meg våken :confused: er så slapp og kvalm i dag..
Ja, skal se det :D Ikke sett på flere år, men sett de to siste episodene :P og nå er jeg hekta ;) hihi

Off da.. syk? Min skal lufte bikkja, så blir borte en halvtime..

Vore sjuk sia starten av januar :( Blir aldri heilt frisk før ein ny runde tar meg... Kjenner at kroppen brukar krefter/energi på dei to i magen enn å gjera meg frisk. Hes/stemmelaus har eg vore no i ei god veke.

Noen andre som sliter med og finne navn ?? Jeg syntes aleena er veldig fint men blir vell litt mye med Aleena Alice .. må liksom ha Alice siden hun skal oppkalles etter oldemoren hmm vanskelig. .
Må snart få navn ho er jo en mnd allerede :P

Alice er jo isåfall kjempe fint !:D men enig i at aleena alice kræsja litt :p

Vore sjuk sia starten av januar :( Blir aldri heilt frisk før ein ny runde tar meg... Kjenner at kroppen brukar krefter/energi på dei to i magen enn å gjera meg frisk. Hes/stemmelaus har eg vore no i ei god veke.
Offa! Ikke no kjekt! Har heldigvis sluppa unna sykdom hele sv.skapet! Håper det varer helt ut!

Her måtte jeg ut å vise kjæresten hvor frisøren (som han har syklet forbi hver dag i tre uker!) lå, og rett ved siden av ligger det stedet vi pleier å kjøpe burger.. Nam - var så tett på å gå inn å kjøpe middag siden du hadde fristet med burger, men så tok frisøren ikke kort. Så endte meg at jeg måtte sykle videre for å kjøpe melk og ta ut penger mens han ble klippet :p Så ble det ikke burger her :p
Du og den sykkelen ;) hihihih Søta!

Noen andre som sliter med og finne navn ?? Jeg syntes aleena er veldig fint men blir vell litt mye med Aleena Alice .. må liksom ha Alice siden hun skal oppkalles etter oldemoren hmm vanskelig. .
Må snart få navn ho er jo en mnd allerede :P
Hvordan utraler dere Alice? Alice som i alice i eventyrland? Eller Alise rett frem?

Vi har vel så og si bestemt oss tror jeg.. får se når han kommer :-)

Back
Topp