Nja, vi får se, jeg må jobbe. Mulig jeg kombinerer med tvnoen som skal se greys i dag da? vet ikke om jeg klarer å holde meg våkener så slapp og kvalm i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, vi får se, jeg må jobbe. Mulig jeg kombinerer med tvnoen som skal se greys i dag da? vet ikke om jeg klarer å holde meg våkener så slapp og kvalm i dag..
Ser ikke greys, men er glad i tven som kan oppta om det er noe som blir sendt når vi ikke kan senoen som skal se greys i dag da? vet ikke om jeg klarer å holde meg våkener så slapp og kvalm i dag..
Nja, vi får se, jeg må jobbe. Mulig jeg kombinerer med tv
Ser ikke greys, men er glad i tven som kan oppta om det er noe som blir sendt når vi ikke kan seSå om det er noen programmer her som starter etter klokken ti, pleier vi alltid å ta dem opp og heller se dem dagen etter.. tipp topp
![]()
Det kan vi gjøre, så jeg pleide gjøre det, til mannen ba meg se det på sumo i stedet. Det funker vel så bra.slik vil jeg også ha![]()
Det kan vi gjøre, så jeg pleide gjøre det, til mannen ba meg se det på sumo i stedet. Det funker vel så bra.
Off da.. syk? Min skal lufte bikkja, så blir borte en halvtime..Min stakk ut... Han er lei av å høyra meg snakka. Er så hes at når eg først har stemme så er det berre fugel som kjem ut![]()
Skal se det idag eller imorra..noen som skal se greys i dag da? vet ikke om jeg klarer å holde meg våkener så slapp og kvalm i dag..
Samme her! Elsker opptaksfunksjonenSer ikke greys, men er glad i tven som kan oppta om det er noe som blir sendt når vi ikke kan seSå om det er noen programmer her som starter etter klokken ti, pleier vi alltid å ta dem opp og heller se dem dagen etter.. tipp topp
![]()
Ja, skal se detnoen som skal se greys i dag da? vet ikke om jeg klarer å holde meg våkener så slapp og kvalm i dag..
Eg ligg fire episoder bak, så trur ikkje eg rekk og hente meg innnoen som skal se greys i dag da? vet ikke om jeg klarer å holde meg våkener så slapp og kvalm i dag..
Off da.. syk? Min skal lufte bikkja, så blir borte en halvtime..
Noen andre som sliter med og finne navn ?? Jeg syntes aleena er veldig fint men blir vell litt mye med Aleena Alice .. må liksom ha Alice siden hun skal oppkalles etter oldemoren hmm vanskelig. .
Må snart få navn ho er jo en mnd allerede![]()
Her blir det vist fruktsalat med vaniljeisMm her ble det eplekake i kveld med sukrinnomnomnom!
Offa! Ikke no kjekt! Har heldigvis sluppa unna sykdom hele sv.skapet! Håper det varer helt ut!Vore sjuk sia starten av januarBlir aldri heilt frisk før ein ny runde tar meg... Kjenner at kroppen brukar krefter/energi på dei to i magen enn å gjera meg frisk. Hes/stemmelaus har eg vore no i ei god veke.
Du og den sykkelenHer måtte jeg ut å vise kjæresten hvor frisøren (som han har syklet forbi hver dag i tre uker!) lå, og rett ved siden av ligger det stedet vi pleier å kjøpe burger.. Nam - var så tett på å gå inn å kjøpe middag siden du hadde fristet med burger, men så tok frisøren ikke kort. Så endte meg at jeg måtte sykle videre for å kjøpe melk og ta ut penger mens han ble klippetSå ble det ikke burger her
![]()
Åh.. ikke si sånt.. holde meg unna alle søtsaker!Mm her ble det eplekake i kveld med sukrinnomnomnom!
Hvordan utraler dere Alice? Alice som i alice i eventyrland? Eller Alise rett frem?Noen andre som sliter med og finne navn ?? Jeg syntes aleena er veldig fint men blir vell litt mye med Aleena Alice .. må liksom ha Alice siden hun skal oppkalles etter oldemoren hmm vanskelig. .
Må snart få navn ho er jo en mnd allerede![]()
Eg ligg fire episoder bak, så trur ikkje eg rekk og hente meg inn![]()