Felles skravle 2015

Jeg er så sliten og trøtt for tiden. Jeg sover rundt 14 timer hver dag. Føler meg litt frekk når vi er på besøk men jeg bare må :p
 
Joa, men skulle liksom ønske det kom masse vondter nå og at jeg føda;) overtidstimen blir bestilt på tirsdag...
Skal du og ha overtidstime 7 dager over? 17.? Skal til legen på termindagen jeg, så da blir det bestilt overtidskontroll da..
 
Skal du og ha overtidstime 7 dager over? 17.? Skal til legen på termindagen jeg, så da blir det bestilt overtidskontroll da..
Nei, jeg skal til jordmor nå på tirsdag, slik at det blir bestilt til fredagen ;) så jeg får overtidstimen allerede på termindagen- om jeg var heldig ;)
 
Nei, jeg skal til jordmor nå på tirsdag, slik at det blir bestilt til fredagen ;) så jeg får overtidstimen allerede på termindagen- om jeg var heldig ;)
Oi.. såpass! Noen spesiell grunn?
 
omg, helt normalt å kjøre inn på et byggefelt nå nesten kl 1 om natta og ruse motoren for så å fløyte flere ganger? å så bare kjøre igjen.. kjenner jeg blir irritert :p!
 
omg, helt normalt å kjøre inn på et byggefelt nå nesten kl 1 om natta og ruse motoren for så å fløyte flere ganger? å så bare kjøre igjen.. kjenner jeg blir irritert :p!
Så irriterende! Her har jeg en nabo som hører på sykt høy musikk i bilen. Når han parkerer og åpner døren er det som musikken skulle vært på her inne :( blæh
 
God morgen jenter! I natt har jeg ligget mye våken.. rart hvorye man skal tenke på denne fødselen når det begynner å nærme seg ;-) sovet godt?
 
God morgen jenter! I natt har jeg ligget mye våken.. rart hvorye man skal tenke på denne fødselen når det begynner å nærme seg ;-) sovet godt?
Sovet godt:) i natt sov mini fra vi la oss i 23-tiden til kvart på 6 i dag. Derimellom sov hun seg gjennom et bleieskift i 01 tiden :p (av far)
Så jeg har fått sove godt i natt:)
Etter pupp i 6tiden sover hun ennå.

Jeg har stått opp og de to andre sover:)
Nyter frokost og en kopp te alene:)

Planer for dagen damer?
 
Sovet godt:) i natt sov mini fra vi la oss i 23-tiden til kvart på 6 i dag. Derimellom sov hun seg gjennom et bleieskift i 01 tiden :p (av far)
Så jeg har fått sove godt i natt:)
Etter pupp i 6tiden sover hun ennå.

Jeg har stått opp og de to andre sover:)
Nyter frokost og en kopp te alene:)

Planer for dagen damer?
Oioi! Så deilig da! Her var sambo ute med bikkja i 6 tiden - han var dårlig i magen stakkars.. jeg lå våken fra 3-4 til 7-8, men fikk vel sove en liten time på morgenen nå.. vurderer å stå opp og lage påskefrokost til sambo..

Ingen store planer for dagen.. male litt sikkert.. her snør det! Du skal da?
 
God morgen jenter! I natt har jeg ligget mye våken.. rart hvorye man skal tenke på denne fødselen når det begynner å nærme seg ;-) sovet godt?
God morgen:)
Nærmer seg fort nå. Hehe
sovet godt her ihvertfall:D
 
Oioi! Så deilig da! Her var sambo ute med bikkja i 6 tiden - han var dårlig i magen stakkars.. jeg lå våken fra 3-4 til 7-8, men fikk vel sove en liten time på morgenen nå.. vurderer å stå opp og lage påskefrokost til sambo..

Ingen store planer for dagen.. male litt sikkert.. her snør det! Du skal da?
Kjedelig å ligge våken da :/ uff

Snør her og ja :/ eller sludder.
Ingen planer. Bare slappe av:)
 
God morgen! Her har ikke natta vært særlig god, så jeg er trøtt. Ingen store planer her i dag, været er grått og kaldt.
 
Så bra! Det går fremover ja.. planer for dagen?

Lite planer her. Skal visst i bursdag i dag...så får vi se om jeg får noen til å bære inn kommoden som står i garasjen
 
Back
Topp