Felles skravle 2015

Blir ikke heeelt det samme, men kanskje. Har vel noe munkholm stående tror jeg;)
Skal man først drikke Munkholm bør det være den brune boksen som heter München eller noe slikt.
Det er den eneste av dem som er god, men til gjengjeld er den veldig god :)
 
Her har jeg malt et strøk på et par deler av lekegrinda.. sinnsykt mye jobb med sånne sprinkler asså! Glad jeg ikke skifter farge.. håper det holder med ett strøk pluss litt flekking.. helt av i ryggen nå!
 
Her har jeg malt et strøk på et par deler av lekegrinda.. sinnsykt mye jobb med sånne sprinkler asså! Glad jeg ikke skifter farge.. håper det holder med ett strøk pluss litt flekking.. helt av i ryggen nå!

Så flink du er:) er nok litt jobb i det ja:eek: hehe
Her sitter jeg og fester tråder på et strikketøy jeg hadde liggende:p
 
Så flink du er:) er nok litt jobb i det ja:eek: hehe
Her sitter jeg og fester tråder på et strikketøy jeg hadde liggende:p
Festing av tråder og montering er jo det kjedeligste! Ligger på sofaen jeg nå.. blir en rolig kveld kjenner jeg!
 
Stod opp kl 11:30
Har skrevet middagsplan for neste uke.
Handleliste for hele uken
Handlet
Hevet mannen og de eldste barna ut.
Ryddet gulvene og støvsugd stue og kjøkken
Nå gjenstår det å vaske gulv, og sette inn i oppvaskmaskinen, og det helst før de andre kommer inn eller Ulrik våkner.
POFF, det gikk luften ut av meg gitt...
 
Stod opp kl 11:30
Har skrevet middagsplan for neste uke.
Handleliste for hele uken
Handlet
Hevet mannen og de eldste barna ut.
Ryddet gulvene og støvsugd stue og kjøkken
Nå gjenstår det å vaske gulv, og sette inn i oppvaskmaskinen, og det helst før de andre kommer inn eller Ulrik våkner.
POFF, det gikk luften ut av meg gitt...
Høres ut som en real økt! Så flink du er!! :-D Tenker at jeg burde ha støvsugd osv her også, men gjort nok idag.. må liksom ha noen krefter hvis fødselen plutselig starter.. tør liksom ikke ta meg helt ut!
 
Stod opp kl 11:30
Har skrevet middagsplan for neste uke.
Handleliste for hele uken
Handlet
Hevet mannen og de eldste barna ut.
Ryddet gulvene og støvsugd stue og kjøkken
Nå gjenstår det å vaske gulv, og sette inn i oppvaskmaskinen, og det helst før de andre kommer inn eller Ulrik våkner.
POFF, det gikk luften ut av meg gitt...
Høres ut som en real økt! Så flink du er!! :-D Tenker at jeg burde ha støvsugd osv her også, men gjort nok idag.. må liksom ha noen krefter hvis fødselen plutselig starter.. tør liksom ikke ta meg helt ut!
 
Festing av tråder og montering er jo det kjedeligste! Ligger på sofaen jeg nå.. blir en rolig kveld kjenner jeg!

Derfor det har blitt liggende:p haha
Også vet jeg ikke om jeg får brukt det siden det er lilla og rosa og jeg vet ikke hvilket kjønn jeg får:p
 
Stod opp kl 11:30
Har skrevet middagsplan for neste uke.
Handleliste for hele uken
Handlet
Hevet mannen og de eldste barna ut.
Ryddet gulvene og støvsugd stue og kjøkken
Nå gjenstår det å vaske gulv, og sette inn i oppvaskmaskinen, og det helst før de andre kommer inn eller Ulrik våkner.
POFF, det gikk luften ut av meg gitt...

Flink du:) hva skal dere i kveld da?
 
Koselig med gjester da.. må alltid ha det ryddig og reint når vi får gjester her også.. men resten av påsken har vi egentlig bare planer om å kose oss sammen :)
Når vi fortalte jeg var gravid med U, var det flere som kommenterte at dette kom til å bli slitsomt ved tanke på at det er nummer tre og at vi ikke er helt unge lenger.
Føler nesten jeg må bevise at det faktisk går bra.
Samtidig så bør jeg også ikke slite meg for mye ut, er bare 19 dager siden KS, og det er faktisk en større operasjon...
 
Når vi fortalte jeg var gravid med U, var det flere som kommenterte at dette kom til å bli slitsomt ved tanke på at det er nummer tre og at vi ikke er helt unge lenger.
Føler nesten jeg må bevise at det faktisk går bra.
Samtidig så bør jeg også ikke slite meg for mye ut, er bare 19 dager siden KS, og det er faktisk en større operasjon...
Skjønner følelsen, men husk å først og fremst ta vare på deg selv! Synes ikke folk bør forvente så mye så kort tid etter ks, men forstår at du føler at du må bevise at du takler det.. litt av et dilemma!
 
Skjønner følelsen, men husk å først og fremst ta vare på deg selv! Synes ikke folk bør forvente så mye så kort tid etter ks, men forstår at du føler at du må bevise at du takler det.. litt av et dilemma!
Tror egentlig jeg forventer mer av meg selv enn hva andre gjør akkurat nå.
Ferdig meg gulvene nå da, og mannen holder på med å sette inn i oppvaskmaskinen :)
Var nå egentlig ikke så ille heller, hatt mye besøk den siste tiden så går ikke lang tid mellom hver gang det vaskes.
 
Back
Topp