Felles skravle 2015

Kanskje greit å la være når man ikke er veldig dreven ;)
Her har det skjedd noe hele uka føler jeg, så jeg har lyst på et par dager uten noe! :eek: hehe
ja er nettopp det jeg tenker også, kan heller begynne når mini er ute når det kun går utover meg selv liksom :p
et par dager uten å gjøre noe er herlig da :) her hard et ikke skjedd så mye, men det har alltid vært noe å gjort. en del folk på besøk, hjulpet søsteren min og flyttet et par dager osv
 
God påskeaften jenter! skjer i dag da?
 
ja er nettopp det jeg tenker også, kan heller begynne når mini er ute når det kun går utover meg selv liksom :p
et par dager uten å gjøre noe er herlig da :) her hard et ikke skjedd så mye, men det har alltid vært noe å gjort. en del folk på besøk, hjulpet søsteren min og flyttet et par dager osv

Nettopp det jeg tenker og. Gleder meg til jeg kan bli kasta rundt på mattene på trening igjen:p hehe

Har jo ikke skjedd så mye annet enn at jeg har passet dyr egentlig da. Og middag i går. Men kjenner jeg er sliten av det, og kunne godt stått over bursdag i morgen...:/
 
Nettopp det jeg tenker og. Gleder meg til jeg kan bli kasta rundt på mattene på trening igjen:p hehe

Har jo ikke skjedd så mye annet enn at jeg har passet dyr egentlig da. Og middag i går. Men kjenner jeg er sliten av det, og kunne godt stått over bursdag i morgen...:/
ser den, jeg er ikke så flink til å trene. må bli flinkere :p meeen savner å være i form, ikke kvalm, ikke oppkast osv :p og slippe å tenke på om jeg kan ditt og datt :p

det er nå travelt det også da, og man har liksom ikke fri om man passer dyr osv. du får stikke innom og heller dra tidlig ;) hvis formen ikke er der, så er det jo lov å stå over også da ;)
 
ser den, jeg er ikke så flink til å trene. må bli flinkere :p meeen savner å være i form, ikke kvalm, ikke oppkast osv :p og slippe å tenke på om jeg kan ditt og datt :p

det er nå travelt det også da, og man har liksom ikke fri om man passer dyr osv. du får stikke innom og heller dra tidlig ;) hvis formen ikke er der, så er det jo lov å stå over også da ;)

Bare å gå turer kan jo hjelpe på sinnet da, men om man ikke orker det engang så føler man seg ikke veldig sporty akkurat:eek: haha

Får se an i morgen hvordan formen er.
 
Bare å gå turer kan jo hjelpe på sinnet da, men om man ikke orker det engang så føler man seg ikke veldig sporty akkurat:eek: haha

Får se an i morgen hvordan formen er.
ja jeg må/skal bli flinkere med turer, her har det vært lite i det siste. så full skjerpings :p
 
hahaha det skjønner jeg godt :p syns klovner er litt skumle fra før av jeg :p

Jeg syns egentlig de har vært litt teite bare jeg da, så blir nok ingen klovnebursdag uansett.

Han foreslo å vise IT om mini spør om klovnebursdag:p haha
 
God påskeaften jenter! skjer i dag da?
Her skjer det ingen verdens ting før om mange timer. Slapper av :) senere blir det lammelår hos svigerbesteforeldre ;)
 
Jeg syns egentlig de har vært litt teite bare jeg da, så blir nok ingen klovnebursdag uansett.

Han foreslo å vise IT om mini spør om klovnebursdag:p haha
hahahaha :p men klovnebursdag, er det in enda da? trodde mer det var temabursdager jeg :p
 
Åååh, koselig da :D hun er sikkert passe nervøs nå da? :p

Håper samboeren beholder meg til evig tid sånn at jeg slipper å introdusere nye for familien :p

Ja, Det tror jeg hun er :p vi er kjempe forskjellig, jeg er skikkelig kjærestejente og skal jo nå ha familie, mens henne er veldig jobb og utdanning og følelser viser man ikke :p så blir veldig spennende se henne i et forhold og som en kjæreste :D

Haha ja satse på det vel <3
 
Tenkte jeg skulle prøve meg med sånn marhsmallow lokk en dag, men har ikke kommet så langt. Tåler ikke marsipan, så blir dårlig med det her:p

Åh hørtes kult ut :D mye morsomt man kan gjøre!! Har lyst til å lage DEN dåpskaken så må øve masse :D Jeg liker ikke marsipan noe særlig, men kjekt for Pynten da :p
 
Back
Topp