Felles skravle 2015

Good morgon alle:D fantastisk start på dagen her. Snuppa brukar egentlig og sove til halv sju- sju. Men ho søv fortsatt. :D kanskje fordi ho ligg i senga med meg. Men eg er opplagt, og ligg berre og dillar med telefonen, og ser på skjønnasen ved sida mi:)
 
Good morgon alle:D fantastisk start på dagen her. Snuppa brukar egentlig og sove til halv sju- sju. Men ho søv fortsatt. :D kanskje fordi ho ligg i senga med meg. Men eg er opplagt, og ligg berre og dillar med telefonen, og ser på skjønnasen ved sida mi:)
Skulle ønske jeg kunne si det samme med like mye entusiasme. :p vi har hatt en lang natt
 
Du er rar :p jeg er sånn som blir redd for den minste ting og gjerne drømmer om det... Ser ikke skrekk og grøsser for å si det sånn :p

Alltid vært litt rar:p haha
jeg pleier å se på slikt for å prøve å bli litt skremt, men blir like skuffet hver gang:eek: haha
 
Stille her i dag. Er alle på påskeferie? :)
 
Jeg er her :) home alone når de andre er på skitur i solen.

Håper du får slappet av litt da, selv om det kan bli kjedelig alene. Har du funnet noe å pusle med da?
 
Stille her i dag. Er alle på påskeferie? :)

Nei. Men påskemiddag med familien idag, såå spent, skal møte storesøster sin nye kjæreste, hun er 25 år og ikke hatt kjæreste siden ungdomsskolen... Hehe ikke kjærestejente i det hele tatt!!
 
Back
Topp