Felles skravle 2015

Lykke til ;) jaja, Max tre uker igjen da, dette klarer du :) verdens beste gave :)
Jada! 3 uker er overkommelig :) Det skjer når det skjer :) koser meg enn så lenge! Planer for påskeaften da?
 
Det er bra :) vi skal til mamma, hun har invitert til grillmat og påskerebus :D blir nok litt spilling også :) du da?
Høres bra ut! Skal se om vi får godt en tur med bikkja (meldt finvær) og ellers blir det vel samme som idag med riving og maling.. og taco på kvelden.. må innom butikken en tur også tenker jeg :)
 
Høres bra ut! Skal se om vi får godt en tur med bikkja (meldt finvær) og ellers blir det vel samme som idag med riving og maling.. og taco på kvelden.. må innom butikken en tur også tenker jeg :)
Stemmer det, dere river kjeller. Blir nok veldig bra :)
 
Klovner? Nei, fysj, de kan man ikke stole på :p hater klovner :p

Haha. Aldri vært noe hverken for eller imot jeg da, men når de spiser barn liker jeg dem ikke:p
 
Wææ! Spiser barn? Æsj :p jeg hater klovner og sånne levende statuer :p

Demonklovn:p hehe
Klarer aldri å mislike ting i virkeligheten fordi jeg har sett det på tv da. Aldri reagert på slikt:confused:
 
Slanger! Sett dem pā tv. Er ekkle. Missliker dem. Heldigvis ikke sett så mye av det på orntlig:p

Men jeg misliker ikke slanger fordi jeg har sett de på tv:p
Har dessuten hatt et par slanger rundt halsen, så misliker ikke dem så veldig heller:p hehe
 
Demonklovn:p hehe
Klarer aldri å mislike ting i virkeligheten fordi jeg har sett det på tv da. Aldri reagert på slikt:confused:
Du er rar :p jeg er sånn som blir redd for den minste ting og gjerne drømmer om det... Ser ikke skrekk og grøsser for å si det sånn :p
 
Back
Topp