Felles skravle 2015

ser de har nettbutikk, men fant ingenting om de sendte til norge eller noe? fant du ut noe? :)
så er det jo hvordan de er i str da :p

Nei vet ikke. Har ikke fått sjekket så mye sideb jeg gjør meg klar til å dra på middagsbesøk;)

Kanskje Mirell kan komme med noen tips? :)
 
Nå er middagen godt plassert i magen og vi har satt på Madagaskar pingvinene på tven, ungen er i hundre :) "gaskar pingvinene!" :p føler vi har vært veldig flinke i dag, mye utetid og tur :)
 
En og en halv times trilletur i raskt tempo og fint vær var veldig godt i dag. I tillegg fikk jeg tilbringt litt tid med søsteren min siden hun tok med seg jenta si og trilla sammen med oss :)
Lammelår til middag smakte nydelig, og med is til dessert kan dagen virkelig sies å være en suksess :)
 
En og en halv times trilletur i raskt tempo og fint vær var veldig godt i dag. I tillegg fikk jeg tilbringt litt tid med søsteren min siden hun tok med seg jenta si og trilla sammen med oss :)
Lammelår til middag smakte nydelig, og med is til dessert kan dagen virkelig sies å være en suksess :)
Så koselig :) hvor lenge er det siden fødsel igjen? :)

Lammelår er godt :D
 
En og en halv times trilletur i raskt tempo og fint vær var veldig godt i dag. I tillegg fikk jeg tilbringt litt tid med søsteren min siden hun tok med seg jenta si og trilla sammen med oss :)
Lammelår til middag smakte nydelig, og med is til dessert kan dagen virkelig sies å være en suksess :)
Høres ut som dn super dag :D
 
Nå er middagen godt plassert i magen og vi har satt på Madagaskar pingvinene på tven, ungen er i hundre :) "gaskar pingvinene!" :p føler vi har vært veldig flinke i dag, mye utetid og tur :)

Så koselig da! Her grilla vi pølser og hamburgere på grillen til middag. Vaffelkaker til lunsj. Kvikk lunsj til mellommåltid :p

Tror vi skal spille Mario kart på Wii'en, d syns storesøster er gøy :)
 
Her er laks i ovnen og mannen holder på å avslutte for dagen i kjellern.. jeg har pusset og begynt maling av lekegrind.. satser på å bli ferdig før fødsel :)
 
Så koselig da! Her grilla vi pølser og hamburgere på grillen til middag. Vaffelkaker til lunsj. Kvikk lunsj til mellommåltid :p

Tror vi skal spille Mario kart på Wii'en, d syns storesøster er gøy :)
Ja, veldig koselig:) så deilig, blir grillmat på oss i morgen :D

Mario kart er veldig gøy da :D
 
Back
Topp