Felles skravle 2015

Hans jobb, men skjønner at det klør litt i fingrene! Jeg skal straks bake ut rundstykker :)

Han dro avgårde for å levere det dyret vi har passet, så får se hva jeg gidder:p jeg rydda og støvsuga for ham i går så ..
Her ble det halvstekte ryndstykker fra kiwi:)
 
samme! knall vær! deilig!!!!

Kjempedeilig:D skulle gått en ordentlig tur, men det tar ikke så lange stunda før bekkenet er uenig med meg...:p hehe
 
ser den. :D tror ikke jeg orker å gå ut tbh :p

Tbh???
Ligger på sofaen sammen med vofsen jeg. Slapper av litt før vi skal bort kl 17:p

Nytt magebilde i dagboka..jeg vokser:D hvordan går det med din dupp? Hehe
 
Tbh???
Ligger på sofaen sammen med vofsen jeg. Slapper av litt før vi skal bort kl 17:p

Nytt magebilde i dagboka..jeg vokser:D hvordan går det med din dupp? Hehe

TBH.. to be honest. :p
Jeg sitter å sikter meg inn på dusjen og barberhøvelen :p
Så skal jeg legge ut ett nytt magebilde jeg også i løpet av dagen.. Lenge siden sist nå.

Magehuset ditt er jo så fin!!
 
TBH.. to be honest. :p
Jeg sitter å sikter meg inn på dusjen og barberhøvelen :p
Så skal jeg legge ut ett nytt magebilde jeg også i løpet av dagen.. Lenge siden sist nå.

Magehuset ditt er jo så fin!!

Aha:) aldri sett den før. Er ikke så oppdatert på alle forkortelser:p hehe

Er på tide med et nytt nå syns jeg ja;)
Jeg vil ha større:p haha
 
Aha:) aldri sett den før. Er ikke så oppdatert på alle forkortelser:p hehe

Er på tide med et nytt nå syns jeg ja;)
Jeg vil ha større:p haha
Nyt det så lenge den ikke er i veien :p Jeg har problemer med p knyte skolisser, shave legger.. bikinilinja er blitt en risikosport :p :laughing025
 
Nyt det så lenge den ikke er i veien :p Jeg har problemer med p knyte skolisser, shave legger.. bikinilinja er blitt en risikosport :p :laughing025

Haha. Er så sjelde jeg gidder der allikevel, så det gjør ingenting:p hehe
Kan være greit med leggene innimellom nå som det nærmer seg sommer da kanskje:confused:
 
Haha. Er så sjelde jeg gidder der allikevel, så det gjør ingenting:p hehe
Kan være greit med leggene innimellom nå som det nærmer seg sommer da kanskje:confused:
Har ikke hvert veldig nøye på det i det siste jeg heller. Men tenkte å å kjole og tynne strømper i dag.. Å da trenges en liten oppfrisking av leggene hvertfall :p
 
Hei hå alle saman:) wow, eg ser nokre har gitt full gass i starten av mnd her. Imponerande:) for min del er det veeeeldig rolig start. Mest fokus på å ha fri, så blir lite forum då. Men er jo innom og sjekkar av og til då. :) håpar alle får ein fantastisk dag!!! :D
 
Hei hå alle saman:) wow, eg ser nokre har gitt full gass i starten av mnd her. Imponerande:) for min del er det veeeeldig rolig start. Mest fokus på å ha fri, så blir lite forum då. Men er jo innom og sjekkar av og til då. :) håpar alle får ein fantastisk dag!!! :D
Takk det samme!:) god påske!
 
Har ikke hvert veldig nøye på det i det siste jeg heller. Men tenkte å å kjole og tynne strømper i dag.. Å da trenges en liten oppfrisking av leggene hvertfall :p

Hm...kanskje jeg skal finne meg en kjøle jeg og:) im de passer:p
 
Back
Topp