Felles skravle 2015

Blir fullt da ja.. her blir det nok til at alle sover på hotell i barndåpen.. har ikke gjesterom nå, så da blir det sånn.. sambo har 3 brødre, så ikke sjans til å ha hele familien der på besøk samtidig.. menmen.. sånn er det bare
Tror nok ikke det blir like mange som kommer til barnedåpen siden de bor i London, Reykjavik og Træna :p
 
Tror nok ikke det blir like mange som kommer til barnedåpen siden de bor i London, Reykjavik og Træna :p
Hehe.. tenker litt sånn vi.. inviterer, men blir ikke skuffa om folk ikke kommer.. her bor de i tr.heim, larvik, lillestrøm, umeå, bergen osv..
 
Jada.. formen er jo mye bedre i 3. Trimester enn den har vært i 1. Og 2. Trimester! I alle fall etter at jeg ble frisk av forkjølelsen! :)

Har du en god dag? Båttur leste jeg noe om?
Flott dag så langt, sitter og strikker på et par mariusstrømper til ei venninne:) Sola bryter gjennom skyene og legger til rette for en fin trilletur senere :)
 
Flott dag så langt, sitter og strikker på et par mariusstrømper til ei venninne:) Sola bryter gjennom skyene og legger til rette for en fin trilletur senere :)
Høres herlig ut..! Tror jeg skal sette en brøddeig så vi får ferske rundstykker til lunsj her :-D
 
Vi holder på å rive alt - så der blir det å hogge og grave seg ned - før alt skal bygges opp igjen.. 3 soverom, vaskerom, stort bad og et oppholdsrom m trapp :) 85 kvm ekstra :-D
Hogger dere opp gulvet? Vi har vurdert å få gjort noe med kjelleren selv, men det er så lav takhøyde..
 
God "morgen" jenter! Hva skal dere i dag da?
Vi skal i middag hos min pappa og bonus mamma i dag å spise lammelår.
Skulle egentlig hvert på hytta. Men siden doen er ødelagt ble det hjemme på gården i dag :p

God formiddag:)
Lammelår hørtes godt ut:) vi skal til svigerfar og dama for å spise middag, men vet ikke hva vi får:eek:
 
Hogger dere opp gulvet? Vi har vurdert å få gjort noe med kjelleren selv, men det er så lav takhøyde..

Samme som her det. Er ikke mer enn 205:eek: så er jo ikke lov å bruke som oppholdsrom egentlig:/
 
Hogger dere opp gulvet? Vi har vurdert å få gjort noe med kjelleren selv, men det er så lav takhøyde..
Ja.. skal hogge oppog grave oss ned. Desverre går ikke ringmuren lavt nok til å få no særlig mer enn 220, men skal i alle fall på isolert osv.. har drenert rundt huset så da fikk vi status :)
 
Oppdatering kl 11:29

*2. Sara 337
*3. Mirell 299
*5. Lilleblomst_15 246
*7. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 204
*8. Lady_Z 202
11. Hope91 170
*12. Babydilla123 169
*14. m&m mini 141
*15. lizzed 133
*17. olivia90 129
18. Beckymams 112
21. ALN89 78
23. Kengu 75
*28. EJ 62
*33. HemmeligG 55
95. Fiona84 17



Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med * før plasseringen i listen over.
I tillegg blir det trukket en Flexi Crib blant alle på topp 100.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
 
Oppdatering kl 11:29

*2. Sara 337
*3. Mirell 299
*5. Lilleblomst_15 246
*7. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 204
*8. Lady_Z 202
11. Hope91 170
*12. Babydilla123 169
*14. m&m mini 141
*15. lizzed 133
*17. olivia90 129
18. Beckymams 112
21. ALN89 78
23. Kengu 75
*28. EJ 62
*33. HemmeligG 55
95. Fiona84 17



Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med * før plasseringen i listen over.
I tillegg blir det trukket en Flexi Crib blant alle på topp 100.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Takk for oppdatering.. mange som har startet sterkt føler jeg.. :) jeg nyter mest tiden med sambo som har fri :)
 
Da var vask nr to satt igang. Vurderer å rydde litt på kjøkkenet, men det er jo egentlig mannen sin jobb siden det var han som hadde fest i går...:rolleyes:
 
Da var vask nr to satt igang. Vurderer å rydde litt på kjøkkenet, men det er jo egentlig mannen sin jobb siden det var han som hadde fest i går...:rolleyes:
Hans jobb, men skjønner at det klør litt i fingrene! Jeg skal straks bake ut rundstykker :)
 
Back
Topp