Felles skravle 2015

I dag har vi ingen planer faktisk:) håper på å få dratt å ridd hesten:) men det spørs på hvordan dag mini har om jeg kan være borte en stund:)

Hva med deg?
Kun trilletur på planen foreløpig. Mulig jeg blir med på båttur senere for å se mannen dykke fra båten, men det avhenger av mini og duppen hans :)
 
God morgen damer :) hva er planene i dag?

Vi skal slappe av, skal snart ut og leke litt med jentungen :)
 
God "morgen" jenter! Hva skal dere i dag da?
Vi skal i middag hos min pappa og bonus mamma i dag å spise lammelår.
Skulle egentlig hvert på hytta. Men siden doen er ødelagt ble det hjemme på gården i dag :p
 
Åh, så spennende! Formen fin eller?
Jada.. formen er jo mye bedre i 3. Trimester enn den har vært i 1. Og 2. Trimester! I alle fall etter at jeg ble frisk av forkjølelsen! :)

Har du en god dag? Båttur leste jeg noe om?
 
God "morgen" jenter! Hva skal dere i dag da?
Vi skal i middag hos min pappa og bonus mamma i dag å spise lammelår.
Skulle egentlig hvert på hytta. Men siden doen er ødelagt ble det hjemme på gården i dag :p
Her er det god morgen, for jeg våknet/sto opp nettopp :-O

Vi spiste lammelår igår!! Sinnsykt godt! Vi var 6 gjester og spiste opp 3 kg lam!! Og sjokolademousse til dessert :-D Idag skal vi nok gjøre litt på renoveringsprosjektet i kjellern - ingen store planer :)
 
Her er det god morgen, for jeg våknet/sto opp nettopp :-O

Vi spiste lammelår igår!! Sinnsykt godt! Vi var 6 gjester og spiste opp 3 kg lam!! Og sjokolademousse til dessert :-D Idag skal vi nok gjøre litt på renoveringsprosjektet i kjellern - ingen store planer :)
lammelår er sinnsykt godt! gleder meg masse! Hva skal dere gjøre i kjelleren?
 
lammelår er sinnsykt godt! gleder meg masse! Hva skal dere gjøre i kjelleren?
Vi holder på å rive alt - så der blir det å hogge og grave seg ned - før alt skal bygges opp igjen.. 3 soverom, vaskerom, stort bad og et oppholdsrom m trapp :) 85 kvm ekstra :-D
 
Vi holder på å rive alt - så der blir det å hogge og grave seg ned - før alt skal bygges opp igjen.. 3 soverom, vaskerom, stort bad og et oppholdsrom m trapp :) 85 kvm ekstra :-D
oij.. :D ja da har dere litt av en jobb forran dere :D Men så morro da!!
 
oij.. :D ja da har dere litt av en jobb forran dere :D Men så morro da!!
Jepp.. men vi tar oss god tid! Har alt vi trenger i den etg vi bor, så stresser ikke :) men gøy å få kommet skikkelig igang!
 
Jepp.. men vi tar oss god tid! Har alt vi trenger i den etg vi bor, så stresser ikke :) men gøy å få kommet skikkelig igang!
Det er sant. Men som du sier.. ikke noe vits å stresse ;)
Vi må gjøre noe her etterhvert også. Men foreløpig går det bra. Vi har masse hus vi ikke bruker som trenger litt TLC :p
 
Det er sant. Men som du sier.. ikke noe vits å stresse ;)
Vi må gjøre noe her etterhvert også. Men foreløpig går det bra. Vi har masse hus vi ikke bruker som trenger litt TLC :p
Ja, man må ta det når man har tid, overskudd og behov! Gleder meg veldig til alt blir ferdig :-D lettere å få besøk da!
 
Ja, man må ta det når man har tid, overskudd og behov! Gleder meg veldig til alt blir ferdig :-D lettere å få besøk da!
Den ser jeg veldig! Vi hadde jo huset fullt i fjor sommer og nå i februar. Hvis svogeren og dama kommer fra Nord-Norge har de med seg 5 (snart 6) barn hvis de har med seg alle barna :p
Å til 30 års dagen hans hadde vi svigerinnen med type. Svigers og svoger med dame på besøk.. Å da mangler vi fortsatt 2 svogere :p
 
Den ser jeg veldig! Vi hadde jo huset fullt i fjor sommer og nå i februar. Hvis svogeren og dama kommer fra Nord-Norge har de med seg 5 (snart 6) barn hvis de har med seg alle barna :p
Å til 30 års dagen hans hadde vi svigerinnen med type. Svigers og svoger med dame på besøk.. Å da mangler vi fortsatt 2 svogere :p
Blir fullt da ja.. her blir det nok til at alle sover på hotell i barndåpen.. har ikke gjesterom nå, så da blir det sånn.. sambo har 3 brødre, så ikke sjans til å ha hele familien der på besøk samtidig.. menmen.. sånn er det bare
 
Back
Topp