Felles skravle 2015

Hei hå alle saman:) wow, eg ser nokre har gitt full gass i starten av mnd her. Imponerande:) for min del er det veeeeldig rolig start. Mest fokus på å ha fri, så blir lite forum då. Men er jo innom og sjekkar av og til då. :) håpar alle får ein fantastisk dag!!! :D
Kos deg - her er også fokuset på å ha fri og kose meg i påsken! Forum orker jeg ikke stresse med når jeg skal føde denne mnd og det er et kjør uten like uten å ha en sum man skal over.. da får andre vinne premier.. det går som det går :)
 
Kos deg - her er også fokuset på å ha fri og kose meg i påsken! Forum orker jeg ikke stresse med når jeg skal føde denne mnd og det er et kjør uten like uten å ha en sum man skal over.. da får andre vinne premier.. det går som det går :)
Med helt nyfødt kommer du til å glemme forumet for en stund:) babykos<3
 
Så langt idag har vi trillet tur hvor storesøster og pappan fant en geocache og vi fikk ordner med kvister.

Har malt påskeegg og fått pyntet "påsketreet", spist vaffel til lunsj.

Om et par timer blir d grilling av pølse og hamburger til middag :)

ImageUploadedByBV Forum1428064316.948455.jpg
Påsketreet

ImageUploadedByBV Forum1428064330.198839.jpg
Deilig vaffelkak

ImageUploadedByBV Forum1428064353.416944.jpg
Trilletur

ImageUploadedByBV Forum1428064386.573065.jpg
Påskefrokostbordet

Jeg elsker sånne høytider!! :D
 
Så langt idag har vi trillet tur hvor storesøster og pappan fant en geocache og vi fikk ordner med kvister.

Har malt påskeegg og fått pyntet "påsketreet", spist vaffel til lunsj.

Om et par timer blir d grilling av pølse og hamburger til middag :)

Vis vedlegget 110625
Påsketreet

Vis vedlegget 110626
Deilig vaffelkak

Vis vedlegget 110627
Trilletur

Vis vedlegget 110628
Påskefrokostbordet

Jeg elsker sånne høytider!! :D
Ser ut som en fantastisk dag :)

Vi var ute i et par timer i sta, koste oss masse :) tror vi snart skal ut en liten tur igjen. I dag blir det kebab til middag.... Yes da, sunn påske :p
 
Hei hå alle saman:) wow, eg ser nokre har gitt full gass i starten av mnd her. Imponerande:) for min del er det veeeeldig rolig start. Mest fokus på å ha fri, så blir lite forum då. Men er jo innom og sjekkar av og til då. :) håpar alle får ein fantastisk dag!!! :D
aldri feil å ha fokus på fri da :D her er det en rolig dag idag, god påske ;)
 
Så langt idag har vi trillet tur hvor storesøster og pappan fant en geocache og vi fikk ordner med kvister.

Har malt påskeegg og fått pyntet "påsketreet", spist vaffel til lunsj.

Om et par timer blir d grilling av pølse og hamburger til middag :)

Vis vedlegget 110625
Påsketreet

Vis vedlegget 110626
Deilig vaffelkak

Vis vedlegget 110627
Trilletur

Vis vedlegget 110628
Påskefrokostbordet

Jeg elsker sånne høytider!! :D
så herlig <3 det så absolutt ikke feil ut :D
 
Back
Topp